[JS / ActiveX] Object unloaden na sluiten browser*

Pagina: 1
Acties:

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 12:41
Hoi,

Ik ben nu een tijdje bezig met ActiveX voor op dhtml-pagina's (zie ook de Active desktop thread in software algemeen).
Nu loop ik alleen tegen iets irritants aan. Zondra een object geladen is neemt het uiteraard geheugen in beslag, maar zodra de internet explorer wordt afgesloten, wordt deze ruimte niet vrijgegeven.

Ik vroeg me af of hoe ik deze objecten kan unloaden (object = null helpt niet). In MSDN heb ik niet echt iets nuttigs kunnen vinden :(

[ Voor 1% gewijzigd door RSchellhorn op 08-02-2003 10:03 . Reden: typo's ]

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Topic titel veranderd.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 12:41
allemaal leuk en aardig, maar daar ging het dus niet om!
zodra je de browser sluit wordt het geheugen wel vrijgegeven, maar als je de zelfde pagina refreshed, of in het zelfde venster naar een andere pagina gaat niet.
En omdat het hier om een Active Desktop gaat is het venster sluiten al helemaal geen optie :'(

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)