Ik heb een paar dagen geleden dit spel gekocht en ik dacht laat ik eens kijken bij de extras enzo, nu zie ik dat je een bonus code eerst moet invullen en daarna pas de echte code om dingen te krijgen, maar nu zie ik dat je eerst moet gaan bellen enzo, maar voor Nederland moet je zelfs die bonuscode gaan kopen op de site van www.codemasters.com/bonuscodes daar heb ik dus ff helemaal geen zin in, weet iemand dan toevallig. mijn secret access code is: 6156
het grote xbox topic
daar zitten veel mensen die je antwoord op je vraag kennen geven: ik weet het niet namelijk, speel het gewoon zelf uit zou ik zeggen
daar zitten veel mensen die je antwoord op je vraag kennen geven: ik weet het niet namelijk, speel het gewoon zelf uit zou ik zeggen
De cheatcodes zijn afhankelijk van die secret access code en ze kunnen je bij Codemasters zelf alleen jouw unieke cheatcodes geven. Er bestaan nog geen cheatlistings per access code.maversne schreef op 08 februari 2003 @ 08:28:
Ik heb een paar dagen geleden dit spel gekocht en ik dacht laat ik eens kijken bij de extras enzo, nu zie ik dat je een bonus code eerst moet invullen en daarna pas de echte code om dingen te krijgen, maar nu zie ik dat je eerst moet gaan bellen enzo, maar voor Nederland moet je zelfs die bonuscode gaan kopen op de site van www.codemasters.com/bonuscodes daar heb ik dus ff helemaal geen zin in, weet iemand dan toevallig. mijn secret access code is: 6156
Je kan wel van elk XBOX/GameCube spellen zeggen dat je het maar in het grote topic beter kan vragen, maar dat was juist niet de bedoeling van SGD/SPV. Door kleinere topics heb je meer overzicht en ook betere behandeling.Bizzarro schreef op 08 februari 2003 @ 10:56:
het grote xbox topic
Dit was een beetje offtopic, maar sommige mensen weten nog steeds niet dat de grote topics eigenlijk niet zo gewild meer zijn.
The devil is in the details.
ik zeg toch ook niet dat deze gelijk op slot moet ofzo, helemaal niet, maar hij zou het ook eens daar kunnen vragen, omdat daar ook veel mensen rondhangen. en kleinere topics zoals deze naar mijn mening iets sneller afsterven als de grote topics.