kernel32.dll vervangen, blauw scherm

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik vroeg me af hoeveel K/sec (ECCclient) de laptop zou doen die ik hier nu naast me heb staan. Echter, deze heeft windows 95. Na opstarten van de ECC client gaf de laptop een error dat er iets fout was met oleaut32.dll. Ik dacht, jah, effe updaten. Ik 1 of andere update gedownload van de website van microsoft (weet effe niet welke, alleen dat hij oleaut32.dll zou moeten updaten met nog een paar andere bestanden)

Daarna gaf de laptop na het booten een Ongeldige Bewerking. Kernel32.dll en verder een hoop blaterij. Ben ik zo stom geweest om een andere kernel32.dll vanaf www.dll-files.com te downloaden en te installeren! Nu krijg ik alleen maar een blauw scherm tijdens het laden van windows 95. Ik ben de hele avond al naar het zoeken van de kernel32.dll die in windows 95 zit. Niet op de cdrom gevonden en ook niet op internet. Weet iemand of het uberhaupt zin heeft om die kernel32.dll te vervangen door een echte kernel32.dll van windows 95? Als dat zin heeft kan iemand die windows 95 draait hem effe posten?

Blauw scherm:

"A fatal exception 0D has occured at 0117L00007DBD. The current application will be terminated"

Wie kan mij helpen?

Het is een compaq LTE Elite 4/75CX

Update: de gebruikte update heb ik inmiddels gevonden: linkje

[ Voor 9% gewijzigd door Glashelder op 08-02-2003 00:15 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tuurlijk heeft het zin de originele kernel32.dll van W95 te gebruiken, Dat bestand is zo'n beetje waar heel Windows op draait. Als je dat vervangt door een verkeerde versie zal Windows idd nooit werken. Zoek inderdaad naar de goede, en zet hem terug. hopelijk werkt het dan weer.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Microkid schreef op 08 februari 2003 @ 00:10:
Tuurlijk heeft het zin de originele kernel32.dll van W95 te gebruiken, Dat bestand is zo'n beetje waar heel Windows op draait. Als je dat vervangt door een verkeerde versie zal Windows idd nooit werken. Zoek inderdaad naar de goede, en zet hem terug. hopelijk werkt het dan weer.
Jah, maar die kan ik nou net niet vinden, wel kernel32.dll bestanden hoor, maar niet degene die in Win95 hoort :(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hij moet op de win95 cd rom staan,. wellicht in een cab bestand? of vaak als kernel32.dl_, die je dan met expand moet uitpakken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Ik heb hier een Kernel32.dll van een Win95 NL systeem. (4.0.0.95)
Waar moet ik m heen meelen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 00:28 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 00:25:
Ik heb hier een Kernel32.dll van een Win95 NL systeem. (4.0.0.95)
Waar moet ik m heen meelen?

Niet.
Topicstarter plukt hem maar van de CDROM

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Mag zeker niet? Lullig hoor..

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Neuh laten we maar geen copyrighted files uitwisselen he? Zeker niet als de topicstarter de file zelf heeft, nergens voor nodig.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
Wat dacht je van zoeken op de cdrom op tekst, dus dat hij de files doorzoekt op de door jou opgegeven text. Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een cabbestand, die openen en de dll eruit trekken. Done

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik heb het bestand gevonden en gekopieerd, maar ik blijf het blauwe scherm houden :(
Ik weet misschien zelf waardoor het komt, maar niet op dat problemen mag opleveren, namelijk dat de windows op de cdrom Nederlandstalig is en die op de laptop Engelstalig

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:41

Duinkonijn

Huh?

dual-zip schreef op 08 February 2003 @ 14:09:
Ik heb het bestand gevonden en gekopieerd, maar ik blijf het blauwe scherm houden :(
Ik weet misschien zelf waardoor het komt, maar niet op dat problemen mag opleveren, namelijk dat de windows op de cdrom Nederlandstalig is en die op de laptop Engelstalig
dit kan wel het probleem zijn

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Pagina: 1