Ik vroeg me af hoeveel K/sec (ECCclient) de laptop zou doen die ik hier nu naast me heb staan. Echter, deze heeft windows 95. Na opstarten van de ECC client gaf de laptop een error dat er iets fout was met oleaut32.dll. Ik dacht, jah, effe updaten. Ik 1 of andere update gedownload van de website van microsoft (weet effe niet welke, alleen dat hij oleaut32.dll zou moeten updaten met nog een paar andere bestanden)
Daarna gaf de laptop na het booten een Ongeldige Bewerking. Kernel32.dll en verder een hoop blaterij. Ben ik zo stom geweest om een andere kernel32.dll vanaf www.dll-files.com te downloaden en te installeren! Nu krijg ik alleen maar een blauw scherm tijdens het laden van windows 95. Ik ben de hele avond al naar het zoeken van de kernel32.dll die in windows 95 zit. Niet op de cdrom gevonden en ook niet op internet. Weet iemand of het uberhaupt zin heeft om die kernel32.dll te vervangen door een echte kernel32.dll van windows 95? Als dat zin heeft kan iemand die windows 95 draait hem effe posten?
Blauw scherm:
"A fatal exception 0D has occured at 0117L00007DBD. The current application will be terminated"
Wie kan mij helpen?
Het is een compaq LTE Elite 4/75CX
Update: de gebruikte update heb ik inmiddels gevonden: linkje
Daarna gaf de laptop na het booten een Ongeldige Bewerking. Kernel32.dll en verder een hoop blaterij. Ben ik zo stom geweest om een andere kernel32.dll vanaf www.dll-files.com te downloaden en te installeren! Nu krijg ik alleen maar een blauw scherm tijdens het laden van windows 95. Ik ben de hele avond al naar het zoeken van de kernel32.dll die in windows 95 zit. Niet op de cdrom gevonden en ook niet op internet. Weet iemand of het uberhaupt zin heeft om die kernel32.dll te vervangen door een echte kernel32.dll van windows 95? Als dat zin heeft kan iemand die windows 95 draait hem effe posten?
Blauw scherm:
"A fatal exception 0D has occured at 0117L00007DBD. The current application will be terminated"
Wie kan mij helpen?
Het is een compaq LTE Elite 4/75CX
Update: de gebruikte update heb ik inmiddels gevonden: linkje
[ Voor 9% gewijzigd door Glashelder op 08-02-2003 00:15 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc