roundups of testcase of .....

Pagina: 1
Acties:

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
Volg al een jaar of 2.5 Tweakers.net,heb er m'n voordeel mee kunnen doen.
Er zijn ook aardig wat veranderingen doorgevoerd op Tweakers en GOT,meestal positieve.
De site is lekker snel en met abonnement is hij ook lekker voor die mensen die iets willen delen,laten zien,etc
Wat ik jammer vind is dat het regelement is aangepast ,voorbeeld: vragen wat vind je hier van,welke is beter,welke mobo,welke proc.etc.

Deze vragen komen van mensen die er niet veel van weten,of te weinig,of er al een tijdje uitzijn en die een nieuwe aanschaf willen doen of onzeker worden van het aanbod.

Heb in 2001 op de HCC heel wat nieuwe spullen gekocht,maar jeempie,wat heb ik lopen zoeken naar roundups op internet van div. hardware:mobo's,cpu's,videokaarten,geheugen,tft's etc.

En nu wil ik weer 2pc's upgraden,weer hetzelfde probleem,zoeken,zoeken,zoeken.

Steeds meer mensen krijgen een pc en bijvoorbeeld kabel,asdl waardoor ze langer op het net zitten en iets verder gaan kijken en mogelijk op de site uitkomen of door verwezen naar de site als ze ooit een upgrade willen doen.
etc etc etc.

Waar ik nou op uit wil komen is dit:
Je zoek je eigen rot als je iets wil vergelijken,je kan de search gebruiken,maar 9 van de 10 keer heb je het verkeerde trefwoord of zoiets,of je komt bij enkele
review waar je geen vergelijking in of mee hebt.
Zou men het op Tweakers niet niet een extra link kunnen maken onder
reviews & features kunnen maken naar een verzameling van linken van roundups van hardware (met misschien evt een (stuk)vertaling naar het Ned.)
Men zoekt zich nou rot voor iets,men zou veel tijd besparen door direct de nieuwste link van het betreffende stuk hardware aan te klikken.

Ben het nog nooit op een site tegen gekomen,het kan best iets zijn om in naams bekendheid te stijgen en in veel posts op GOT word er ook naar een mogelijke roundup verwezen,wat dus minder van de hierboven vermelde (verdoezelde) vragen,cq onderwerpen naar voren zal brengen,bovendien minder slotjes en agressie.

Op tweakers vind u het antwoord op de meeste vragen!!!!! jaja.

Niet iedereen is gelijk een tweaker of kan al gelijk een pc bij elkaar rapen,
maar met een beetje hulp kan alles

Misschien wel een dom verhaal,maar toch,gemak dient de mens

Ben graag Happy,

de Happyman

ps,misschien hoort het hier niet thuis,move it

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op T.net krijgen round-up's van hardware altijd hetzelfde woord mee: round-up. Daarmee kun je dus met behulp van de search alvast iets beter op zoek gaan :).

http://www.tweakers.net/search
Je gaat zoeken in de nieuwsitems naar hardware. Als trefwoord gebruik je "[pleur hier de hardware neer] round-up", met als categorie hardware. Je komt dan uit op die betreffende artikelen. Als je wilt kun je ook nog je zoekactie verfijnen door de juiste review categorie te kiezen. Als voorbeeld: Zoeken naar radeon round-up.

• henksnap
Goh jeempie,zie je,dat is een van de dingen die ik bedoel.
Denk dat dat een heleboel mensen dat niet weten,bij AnandTech bv.kan je gewoon roundup invoeren en je komt waar je wezen wil,maar het liefst lees ik en een heleboel anderen gewoon Nederlandse kost(of alleen een grote inleiding) en kom dus graag op Tweakers.
Bedankt in ieder geval!!! _/-\o_ (hopenlijk hoef je dit niet te vaak uit te leggen!!!)
Neem mijn mening niet kwalijk aub

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AnandTech bakt deze round-up's ook zelf, en wij (nog) niet. Daar zal het grote verschil dan ook inzitten :).

• henksnap
Volgens mij zitten we niet op 1 lijn.
Het maakt niet uit wie de roundups bakt(jammer voor het Nederlands)
Het gaat erom hoe ze gevonden worden op Tweakers.net,
het is gewoon jammer dat je het voor een hele grote groep niet makkelijker maakt om zeer belangrijke informatie te vinden,de search is voor veel mensen al een onbegrip,sommigen kunnen er niet goed mee omgaan en anderen zijn te lui,stellen eerst hun vraag voor ze de search gebruiken,hoe vaak krijgen ze een FAQ om de oren of een slotje.
Houd je site populair!!! Ook bij newbies.

Kijk,het moet toch ook niet uitmaken of je roundup of round-up typt,
maar liever nog gebruiksvriendelijker op mijn beschreven manier.
Oke genoeg,hopelijk wil en kan je het begrijpen.
Ga slape,trust :O

[ Voor 4% gewijzigd door henksnap op 08-02-2003 01:37 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik snap weinig van dit topic, leg het nog eens uit als je nuchter bent :P. De helft van de tijd gaat het over GoT, de andere helft over de frontpage. Kijk ook eens hier als je snel & makkelijk pc-advies nodig hebt:

http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Categorie=Best+Buy+Guide

[ Voor 31% gewijzigd door Wouter Tinus op 08-02-2003 08:07 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
henksnap zou graag willen dat GoT en de FP poplair blijft onder de newbie's. Nou het is dus bekend dat T.net dat totaal niet wil, dat ze niet zitten te w88 op massa's newbie's!
Als er geleidelijke stroom van andere sites binnenkomt betekend dat dat T.net toch wel groeit maar dat het niet vol zit met vragenstellende users etc.

/me Prog-konijn denkt dat dit de goede policy is ondanks dat het ook wel eens met prog-konijn botste....

[ Voor 5% gewijzigd door Alex op 08-02-2003 09:25 . Reden: de me-tag fixen ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1