... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Bijna gevonden, nu alleen nog in een 6 of 8 poorts versie. Is lastig denk ik....
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Verwijderd
http://onlinecatalog.pand...ordset=yes&classlevel=452
Ik denk dat je een ijzerzaag en een dremel erbij zult moeten pakken.
p.s. beschouw dit niet als spam. Verkoopadressen weet ik zelfs niet
Concrete Loop Watercooling
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Stukje uit de kast freezen en dat de connectoren er in verwerken. Ik zag dat Shure-Fan iets riep over wall-sockets? kan die shop niet vinden. Het is inderdaad niet meer dat een metale wallsocket.....
--edit--
ik las m'n post terug, en ik bedoel natuurlijk patchpanel ipv kast
[ Voor 60% gewijzigd door EL_Loco op 08-02-2003 18:51 ]
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Verwijderd
http://www.kulik.nl/producten.htm
Verwijderd
Maar ze hebben nogmeer: Ik zie hier een "RJ-45 2 metre extender) een verlengkabel van 2 meter dus met een mannetje en vrouwtje van 2 meter lang. De kabel is flatcable, die kun je dus gewoon doorknippen en een andere stekker eropzetten zodat de kabel korter word (of die flatcable getwist is, dat betwijfel ik) (oohja, art. nr. 186-3161).....
De volgende mogelijkheid: een koppelblokje waar je aan beide kanten een RJ-45 stekkertje in kunt steken. Deze monteer je aan de voorkant in je kast en aan de binnenkant zet je gewoon een kort stukje CAT-5 kabel (art. nr. 186-3149).
Je kunt natuurlijk ook een losse RJ-45 contrastekker voor printmontage pakken (art. nr. 485-928).
Wil je het helemaal mooi doen dan pak je een mooie connector waar zo'n schuifklepje voor zit (art. nr. 239-6864).
Als je bij dit bedrijf niet meer kunt slagen dan weet ik 't ook niet meer...
Verwijderd
oftopicVerwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 20:20:
Kijk eens bij RS-Components (www.rs-components.nl). Daar heb ik laatst een 8 poort RJ-45 soldeeraansluitingconnector besteld (art. nr. 437-171).
Maar ze hebben nogmeer: Ik zie hier een "RJ-45 2 metre extender) een verlengkabel van 2 meter dus met een mannetje en vrouwtje van 2 meter lang. De kabel is flatcable, die kun je dus gewoon doorknippen en een andere stekker eropzetten zodat de kabel korter word (of die flatcable getwist is, dat betwijfel ik) (oohja, art. nr. 186-3161).....
De volgende mogelijkheid: een koppelblokje waar je aan beide kanten een RJ-45 stekkertje in kunt steken. Deze monteer je aan de voorkant in je kast en aan de binnenkant zet je gewoon een kort stukje CAT-5 kabel (art. nr. 186-3149).
Je kunt natuurlijk ook een losse RJ-45 contrastekker voor printmontage pakken (art. nr. 485-928).
Wil je het helemaal mooi doen dan pak je een mooie connector waar zo'n schuifklepje voor zit (art. nr. 239-6864).
Als je bij dit bedrijf niet meer kunt slagen dan weet ik 't ook niet meer...
zoeken @ plaatje... net wat ik nodig had
hoe heb je ze dan besteld..
ze leveren niet aan particulieren
* ThaHandy need a kvk nr !! (tussen persoon)
[ Voor 6% gewijzigd door ThaHandy op 09-02-2003 00:41 ]
Die is perfect, nu nog een prijsje..............
Nergens in 4 of 6 verkrijgbaar, maar ziet er goed uit. Weet iemand nog een alternatieve leverancier? Neem zoiezo maandag effe contact op met de toka Kulik..
Verwijderd
Wij hebben een bedrijf thuis (niet ingeschreven bij Kamer van koophandel). Probeer eens een leuk briefpapier te maken (bedrijfje verzinnen) en via de fax naar hun door te sturen incl. bestelling. Waarschijnlijk sturen ze de materialen dan gewoon op!ThaHandy schreef op 09 februari 2003 @ 00:39:
[...]
oftopic
![]()
![]()
@ site
zoeken @ plaatje... net wat ik nodig had
hoe heb je ze dan besteld..
ze leveren niet aan particulieren(aan et kvk nr te zien al je je aanmeld)
* ThaHandy need a kvk nr !! (tussen persoon)
even kijken op 1to0.nlvries335 schreef op 08 februari 2003 @ 17:47:
Ik zag dat Shure-Fan iets riep over wall-sockets? kan die shop niet vinden. Het is inderdaad niet meer dat een metale wallsocket.....
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi