Utp female (metal wall connector)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Ben op zoek naar een UTP connector die ik in een server kan verwerken. De bedoeling is dat een router in de server word gemonteerd. De kabels moeten wel aan de buitenkant van de kast worden aangesloten. Dus ik zoek een systeem dat de kabels verlengt.

Heb effe wat plaatjes in elkaar fixed.......

Afbeeldingslocatie: http://62.251.110.138/temp/utp-bovenaanzicht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.251.110.138/temp/utp-vooraanzicht.jpg

ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik zoek. Ik heb al bij diverse dingen gezocht (conrad, gathering search, gooogle)

Het is dus de bedoeling dat ik een utp aansluiting maak in een metale plaat. Zelfde idee als een wandcontactdoos, maar dan van metaal en maximaal 1u hoog.

Heb ze wel gevonden voor 16 of 24 maar niet voor 4. Is namelijk ideaal voor een casemod

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Zware Unit
http://www.telec.nl/cat/Data-instal%20346-355.pdf (blz 351, links onder)

Bijna gevonden, nu alleen nog in een 6 of 8 poorts versie. Is lastig denk ik....

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Ik ben het zelf nog nooit tegengekomen in het magazijn waar ik werk. Het is haast allemaal 19" of 23" wat ik tegenkom en kan het ook niet vinden in de catalogus.
http://onlinecatalog.pand...ordset=yes&classlevel=452
Ik denk dat je een ijzerzaag en een dremel erbij zult moeten pakken. :|

p.s. beschouw dit niet als spam. Verkoopadressen weet ik zelfs niet ;)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Je kan van die losse female RJ45 connectors voor in wandcontactdoosjes kopen (bijv. van AMP), moet je wel zelf de gaten in de kast maken om ze in te zetten. Aan de binnenkant van de connector kan je de aders vastzetten zoals je wilt. De gaten worden dan 15 mm breed en 20 mm hoog (net even voor je opgemeten ;) ).

Concrete Loop Watercooling

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:05
waarom koop je niet inbouw wall-sockets 1to0shop

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 21:43

ThaHandy

Discovery Channel

is dit niet iets?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSCF0008.jpg

• Zware Unit
Zoiets, maar je moet de connectoren er wel uit kunnen sloten.

Stukje uit de kast freezen en dat de connectoren er in verwerken. Ik zag dat Shure-Fan iets riep over wall-sockets? kan die shop niet vinden. Het is inderdaad niet meer dat een metale wallsocket.....

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

misschien uit zo'n patchkast :?
--edit--
ik las m'n post terug, en ik bedoel natuurlijk patchpanel ipv kast :)

[ Voor 60% gewijzigd door EL_Loco op 08-02-2003 18:51 ]

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Verwijderd

Als je de zijkanten van dit 10" rekje afzaagt? Heb je een aardig mooi rekje denk ik.

http://www.kulik.nl/producten.htm

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:12
Misschien kun je een reeks connectors uit een oude 19"patchpanel halen :). Die dingen zijn meestal wel op zo'n degelijke manier in elkaar gezet, dat je t ook nog makkelijk kan demonteren.

Verwijderd

Kijk eens bij RS-Components (www.rs-components.nl). Daar heb ik laatst een 8 poort RJ-45 soldeeraansluitingconnector besteld (art. nr. 437-171).
Maar ze hebben nogmeer: Ik zie hier een "RJ-45 2 metre extender) een verlengkabel van 2 meter dus met een mannetje en vrouwtje van 2 meter lang. De kabel is flatcable, die kun je dus gewoon doorknippen en een andere stekker eropzetten zodat de kabel korter word (of die flatcable getwist is, dat betwijfel ik) (oohja, art. nr. 186-3161).....
De volgende mogelijkheid: een koppelblokje waar je aan beide kanten een RJ-45 stekkertje in kunt steken. Deze monteer je aan de voorkant in je kast en aan de binnenkant zet je gewoon een kort stukje CAT-5 kabel (art. nr. 186-3149).
Je kunt natuurlijk ook een losse RJ-45 contrastekker voor printmontage pakken (art. nr. 485-928).
Wil je het helemaal mooi doen dan pak je een mooie connector waar zo'n schuifklepje voor zit (art. nr. 239-6864).
Als je bij dit bedrijf niet meer kunt slagen dan weet ik 't ook niet meer...

Verwijderd

Elk installatiebedrijf kan je toch chassis delen leveren, gaatje maken en inklikken. voor aansluiten van de bedrading heb je geen dogger ofzo nodig gewoon draadjes op volgorde leggen en kapje erop. kosten nauwelijks wat. klaar. toch?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 21:43

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 20:20:
Kijk eens bij RS-Components (www.rs-components.nl). Daar heb ik laatst een 8 poort RJ-45 soldeeraansluitingconnector besteld (art. nr. 437-171).
Maar ze hebben nogmeer: Ik zie hier een "RJ-45 2 metre extender) een verlengkabel van 2 meter dus met een mannetje en vrouwtje van 2 meter lang. De kabel is flatcable, die kun je dus gewoon doorknippen en een andere stekker eropzetten zodat de kabel korter word (of die flatcable getwist is, dat betwijfel ik) (oohja, art. nr. 186-3161).....
De volgende mogelijkheid: een koppelblokje waar je aan beide kanten een RJ-45 stekkertje in kunt steken. Deze monteer je aan de voorkant in je kast en aan de binnenkant zet je gewoon een kort stukje CAT-5 kabel (art. nr. 186-3149).
Je kunt natuurlijk ook een losse RJ-45 contrastekker voor printmontage pakken (art. nr. 485-928).
Wil je het helemaal mooi doen dan pak je een mooie connector waar zo'n schuifklepje voor zit (art. nr. 239-6864).
Als je bij dit bedrijf niet meer kunt slagen dan weet ik 't ook niet meer...
oftopic

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ @ site
zoeken @ plaatje... net wat ik nodig had

hoe heb je ze dan besteld..
ze leveren niet aan particulieren :/ (aan et kvk nr te zien al je je aanmeld)

* ThaHandy need a kvk nr !! (tussen persoon)

[ Voor 6% gewijzigd door ThaHandy op 09-02-2003 00:41 ]

• Zware Unit
Mini (10") Cat.5 Patchpanel 8 poorts RJ45, LSA+ montage

Die is perfect, nu nog een prijsje..............

Nergens in 4 of 6 verkrijgbaar, maar ziet er goed uit. Weet iemand nog een alternatieve leverancier? Neem zoiezo maandag effe contact op met de toka Kulik..

Verwijderd

ThaHandy schreef op 09 februari 2003 @ 00:39:
[...]
oftopic
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ @ site
zoeken @ plaatje... net wat ik nodig had
hoe heb je ze dan besteld..
ze leveren niet aan particulieren :/ (aan et kvk nr te zien al je je aanmeld)
* ThaHandy need a kvk nr !! (tussen persoon)
Wij hebben een bedrijf thuis (niet ingeschreven bij Kamer van koophandel). Probeer eens een leuk briefpapier te maken (bedrijfje verzinnen) en via de fax naar hun door te sturen incl. bestelling. Waarschijnlijk sturen ze de materialen dan gewoon op!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:05
vries335 schreef op 08 februari 2003 @ 17:47:
Ik zag dat Shure-Fan iets riep over wall-sockets? kan die shop niet vinden. Het is inderdaad niet meer dat een metale wallsocket.....
even kijken op 1to0.nl

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Zware Unit
Heb zocht, maar niet gevonden. Kan je misschien een directe link posten naar het artikkel op www.1to0.nl?

Pagina: 1