Toon posts:

tv-out help

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Alvorens dit te lezen moet je weten dat ik alle forums en topics gelezen heb, helaas is er nog geen oplossing gevonden.

Systeem
Dell dimension 4550 2.4 pentium 4
128MB ATI Radeon 9700 TX, TV out, DVI & Dual Monitor

Televisie
Philips
1 scart aansluiting

Ik krijg het middels hard- en softwarematige aanpassingen niet voor elkaar om mijn tv te gebruiken als monitor. Dit voor gamez of DVD. Het enige wat tot nu toe gelukt is een zwart/wit beeld te krijgen. Ik heb gelezen op De grote tv-out FAQ dat dit door de SCART aansluiting komt. Ook de instellingen van PAL aangepast, maar er gebeurt helemaal niets!!! Nadat ik de nieuwste drivers heb geinstalleerd, herkent de videokaart mijn TV helemaal niet meer. TVTOOL blijkt alleen voor nVidia geschikt te zijn, ook dit is dus geen oplossing.

Ik weet het niet meer, heb een dure Creative 5700 digital luidsprekerset gekocht om films mee te beluisteren kan ik naar mijn TFT schermpie gaan zitten kijken....!!!

Please help...

Dammie

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Bij apparaatinstellingen van beeldscherm opties moet je denk ik ff kijken bij "formaat video uitvoer", die moet geloof ik op samengestelde video uit staan (of juist net die andere optie, ligt aan soort aansluiting wat je gebruikt)

I'm not as think as you stoned I am

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:22
als je de tv-out faq goed hebt gelezen heb je ook gezien dat het aan je tv kan liggen. Check dat eerst ff (neem je comp bijvoorbeeld mee of regel een andere tv thuis{met svhs})
en bij ati kaarten zit de tv-out standaard bij de drivers, en als die aan staat dan staat ie aan (dual display!?!)

[ Voor 25% gewijzigd door pretorian_nl op 08-02-2003 09:01 . Reden: jaja ]

Digital Media Junkie

Verwijderd

Probeer maar een tool die heet TVTool, met deze kan je best veel aanpassen ook TV en monitor te gelijk kijken enz.. ff op google searchen voor het..

Verwijderd

Dit kun je echt zelf oplossen door De grote tv-out FAQ te lezen.

Dit topic is gesloten.