Toon posts:

Ervaringen met de DTT2500?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaringen met de DTT2500?
Weet iemand hoelang de kabels zijn die erbij geleverd worden? en kan je deze eventueel vervangen als ze korter zijn dan +/-10 mtr?

Verwijderd

Ik heb dit setje gezien bij kenissen en ik denk dat de kabels van de rear speakers 2 a 3 meter meter lang zijn. De kabels zitten vast aan de speakers dus je kunt niet simpelweg een andere kabel ertussen leggen.
Heb je dit setje al gekocht, want anders zou ik wachten op de DTT3500, met een afstandsbediening.

Grtzzz

Verwijderd

right, NOT!!! Ik heb zelf de DTT2500 en de kabels kun je gewoon vervangen. Kabels zijn iets van 3-5 meter.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor kabels kan je daarvoor gebruiken?

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:11
Ik heb hem zelf, en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.

Vooral als je vaak een dvd'tje bekijkt is het de moeite waard.

Ik heb ook de dtt 3500 gezien en gelezen, maar met een prijs rond de 7 a 8 honderd gulden vind ik hem toch iets te duur.

Veel succes nog...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersdepot.com/rev_graphics2/control_box_back.jpg

Kabels met aan de ene kant 2 losse uiteinden en aan de andere kant een stekker voor de aansluitingen van het bovenstaande plaatje. Weet niet hoe zulke kabels...ben niet zo'n audiofreak.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

PERFECTE set... kep hem zelf ook... ik heb de bass noodgedwongen op 1/3 staan van het maximale... Dit om de doodeenvoudige reden dat ik bij volledige bass gewoon volledig achter m'n bureau wordt weggeblazen. Je hebt het over snoeren van 10 meter... is die kamer zo groot (10 meter breed of lang)? zo ja, dan denk ik nog steeds dat die bass voldoende is; mijn werkkamer is 2,5 meter bij 4,5 meter. Maar goed.. die draden kun je dus inderdaad WEL vervangen; zonder problemen. Gewoon een stevig tweelingsnoertje kopen (voor mijn part 240V 2-aderig snoer).

Verwijderd

Topicstarter
Nee, geen 10mrt brede kamer, maar in de rechterachterhoek staat zegmaarde tv en in linkervoorhoek de TV. +/- 5mrt breede kamer.
Voor een beetje surround moet ik dan wel wat meters kabel hebben.

Maar allemaal nog bedankt voor jullie reactie, van Creative krijg je weinig te horen als je een vraagje hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me trouwens een link van een review van dit ding geven?:)

Verwijderd

Dit om de doodeenvoudige reden dat ik bij volledige bass gewoon volledig achter m'n bureau wordt weggeblazen.
maarrrr natuurlijk :P

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:26

Dark

who tweaked the light?

Ik heb het snoer van de achterboxjes ook verlengd, gewoon d.m.v. een tulp-verlengsnoer van een meter of 10, gekocht bij de plaatselijke audiozaak. kosten +/- 25 piek.
Pagina: 1