• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-02 23:07

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
Vandaag de dag maak ik nog foto's met mijn leuke EOS 300 met enkele lenzen erbij.

Doch wordt het tijd dat ik er me "om vooral budgetaire redenen" toch een digitaal toestel aanschaf. Daar mijn beurs het niet toelaat om een body van een van de Digitale canons aan te schaffen had ik een vraagje van mensen die dit type toestel gebruiken, mijn keuze zou naar een van deze 2 toestellen uitgaan. Ik kan ze beiden aan een zeer voordelige prijs aanschaffen.

Vandaag had ik een gesprek met de fotograaf die de ontwikkeling van mijn kleurenfoto's onderhanden neemt. Hij vertelde mij dat de focus/scherpstelling snelheid van deze toestellen niet in het geheel gelijk zijn aan een gewone SLR. Persoonlijk heb ik enkel de ervaring van een Canon A30 die ik vorig jaar eens geleend had. Ook zou het zo zijn dat de viewfinder een klein LCD'tje is (kan ik inkomen daar het digitaal is) en dat de refreshrate van dat ding gewoon niet snel genoeg is om wagens tegen meer dan 250 te volgen op een afstand van slechts enkele meters.

Graag had ik geweten wat de mening is van gebruikers in het algemeen over dit. Houd rekening dat ik regelmatig naar racewedstrijden ga kijken en dat het toestel dat ik aanschaf zeker daar gaat gebruikt worden. Is het mogelijk om ook enkele voorbeelden te zien?

alvast bedankt voor de moeite

;) _/-\o_

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

je moet dus een camera hebben die snel focust en redelijk wat zoom heeft...
de Sony F717 voldoet hier goed aan en is een stuk minder duur dat die 5700

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.