Toon posts:

ombouw van een aiwa av-x200 versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een pro logic versterker om bouwen naar een 2X stereo 4X 120W RMS dus :9~ (om dat ik voor m`n fightcase wijnig aan pro logic heb en liever een set extra set boxen aan hang). Maar kan nergens een schema vinden van of die versterker(aiwa av-x200) of de eindtrap IC (STK419-140) heeft iemand meschien een schema er van of een adres waar ik er wel aan kan komen.
Want zo is er geen beginnen aan (ik heb volgens mij ook al een van de 2 gelijkrichters opgeblasen 8)7)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Mjoh .... kan dat ?
Ik heb de AV-X100 van Aiwa.
Die Dolby Prologic functie gebruik ik toch nooit.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat oet volgens mij kunnen een prologic ver sterker is een 2X stereo versterker de eind trapen zijn ook het zelfde(teminste van de 200) de suround boxen is een kanaal bij pro logic
en een center kanaal
wat ik wil is de uitgangen rechtstreeks aan stuuren zonder de volume knop dus maar als ie niet in prologic staat gooit ie een versterker in mute

Verwijderd

Topicstarter
het is me gelukt al heeft het me wel wat gekost (m`n MP3 walkman is in rook op gegaan maar ok dat heb ik er wel voor over) van af de linker kant van af de chip gezien de 2e (R) en 5e (L) pin zijn de in gangen de meest linkse is een massa snij de print baan er voor door en je hebt hem geisoleerd van de rest van de versterker uit gangen hangen rechtstreeks aan de speeker kijk uit dat je geen sluiting maakt met de pinnen die er vlak naast zitten wand er staan op een paar 50 en 80 V (daar door is m`n walkman overleden) ik heb de 2 versterker ingangen rechtstreeks naar buiten gelecht omdat ie aan eeen mengtafel komt te hangen
ik heb geprobeerd om wet voto`s er van te maken is lastig IVM de spiekeling
Afbeeldingslocatie: http://www.cafedehoek.nl/aj/PICT0014.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.cafedehoek.nl/aj/PICT0017.JPG

Verwijderd

hehe je mp3 discman ff opblazen

hoe de neuk krijg je dat voor elkaar

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Wat voor mp3 dickman was het??

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 13:32
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:22:
het is me gelukt al heeft het me wel wat gekost (m`n MP3 walkman is in rook op gegaan maar ok dat heb ik er wel voor over) van af de linker kant van af de chip gezien de 2e (R) en 5e (L) pin zijn de in gangen de meest linkse is een massa snij de print baan er voor door en je hebt hem geisoleerd van de rest van de versterker uit gangen hangen rechtstreeks aan de speeker kijk uit dat je geen sluiting maakt met de pinnen die er vlak naast zitten wand er staan op een paar 50 en 80 V (daar door is m`n walkman overleden) ik heb de 2 versterker ingangen rechtstreeks naar buiten gelecht omdat ie aan eeen mengtafel komt te hangen
ik heb geprobeerd om wet voto`s er van te maken is lastig IVM de spiekeling
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil iemand hier interpunctie in zetten? :?

Verwijderd

Topicstarter
die mp3 wa een van aiwa aleen de versrerker er in dus in rook op gegaan ben ik nu achter en ik kreeg het voorelkaar door er perongeluk 80 V op de koptelefoon uitgang te zetten.

ik heb hem net geprobeerd maar de herrie komt er uit.
ff 5 fan`s er bij in gebouwd dan blijft ie lekker cool(moet wel als je een hele avond vol aan moet draaien ) voor in de huis kamer is ie niet echt geschikt meer maar een tering herrie maar dat geeft niks

PS let alsjeblieft nie op m'n typen want ik ben een die-hard TYPO (ben beetje heel erg deselektich (of hoe je het ook maar schrijft , dit stukje heb ik nu al 5 keer overgelezen voor fouten en die zitten er vast nog wel in)
Pagina: 1