hoi,
het lukte me niet om een password toegstuurd te krijgen toen ik me aanmeldde als nieuwe user.
uiteindelijk blijtk dus dat die mailtjes corrupt zijn, en worden geweigerd door m'n courier mail server. Ok, ik geef toe dat ik courier kritisch heb ingesteld door mailtjes die niet mime-compliant zijn eenvoudigweg te weigeren; een zeer effectieve methode tegen virusmailtjes en sommige spam.
helaas weigerde hij ook het mailtje van de passmailer van tweakers, na instellen van 'fout mailtje sturen als bijlage' meldt courier mij het volgende:
Volgens mij zou het opnemen van het volgende in de header van het mailtje het probleem moeten fixen:
Content-Transfer-Encoding: 8bit
het lukte me niet om een password toegstuurd te krijgen toen ik me aanmeldde als nieuwe user.
uiteindelijk blijtk dus dat die mailtjes corrupt zijn, en worden geweigerd door m'n courier mail server. Ok, ik geef toe dat ik courier kritisch heb ingesteld door mailtjes die niet mime-compliant zijn eenvoudigweg te weigeren; een zeer effectieve methode tegen virusmailtjes en sommige spam.
helaas weigerde hij ook het mailtje van de passmailer van tweakers, na instellen van 'fout mailtje sturen als bijlage' meldt courier mij het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| I received the following message for delivery to your address. Unfortunately, the sender's mail software did not properly format the following message according to Internet mail formatting protocols, and I can only deliver mail which has been properly formatted according to Internet standards. [...] Please notify the original sender that their message was not properly formatted by their mail software. The specific mail protocol error in the original message is as follows: ----------------------------------------------------------------------------- The following message contains 8-bit content, but does not have the required MIME headers for 8-bit data transport. |
Volgens mij zou het opnemen van het volgende in de header van het mailtje het probleem moeten fixen:
Content-Transfer-Encoding: 8bit