Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Yeong Yang 0420, genoeg ruimte achter kleppen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft de Yeongyang genoeg ruimte achter zijn deurtjes omdat ik me een Audegy 2 erin wil douwen. maar ik weet niet of dat wel past met die knoppen enzo.. heeft dus iemand een Yeong Yang 0420 en weet of het past?

then please reply :)

Verwijderd

Wellicht dat je sowieso dat uitbouwding wat dieper in je kast kan bouwen voor de zekerheid?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 20:46:
Wellicht dat je sowieso dat uitbouwding wat dieper in je kast kan bouwen voor de zekerheid?
maar dat is weer minder mooie ;)

Verwijderd

Topicstarter
mjah.. idd zou wel een oplossing zijn.. maar lelijk. jammer dat die YY 0420 niet zo goed beschikbaar is hier in nederland.. en helaas zo focking duur is.. anders hadden er wel meer gereageerd no?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Heb ff gemeten en de a220 (kleinere variant van de a420) heeft ruim 2cm ruimte tussen de frontjes en het deurtje. Misschien dat je er wat aan hebt.

Hele fijne kasten trouwens :)

[ Voor 11% gewijzigd door max op 07-02-2003 21:55 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. thnx voor je reply.. 2cm moet zeker genoeg zijn. is zo'n kast ook geschikt voor gewoon desktop gebruik? omdat ik hem daarvoor wil. serverkasten zien er gewoonweg het stoerst uit.. ik heb namelijk een duitse webwinkel gevonden waar de YY-0420 (zonder voeding) 220 euro kost. das goedkoop vergeleken met de prijzen hier in nederland (390 euro zonder PSU)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Je kunt die wel op je bureau zetten, is ie ong. net zo hoog als een standaard 17" CRT.
Je krijgt er trouwens wieltjes _en_ rubber voetjes bij. En itt tot wat op de YY site staat zit er links voorin (bij het mobo) een 120mm fan ipv een 80mm fan, bij de 220 tenminste.

[ Voor 4% gewijzigd door max op 07-02-2003 22:22 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 22:09:
ik heb namelijk een duitse webwinkel gevonden waar de YY-0420 (zonder voeding) 220 euro kost.
zou je daar ff een linkje van kunnen posten?

Verwijderd

Topicstarter
http://www.comptronic.de/....asp?GruppenIndex=007_004

onderaan het lijstje.. ik weet niet of de site goed is.. heb er nog nix gekocht.. doe ik pas in april, ben nu wat info aan het vergaren
Pagina: 1