hele dag zoeke op internet en niets gevonden 
weten jullie mischien waar je deze kan krijgen.

plz
ik heb ze nodig voor me nieuwe case
weten jullie mischien waar je deze kan krijgen.

plz

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Verwijderd
Voor een plexi case is dit natuurlijk mooier! ..Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 22:07:
Als je een plexi case wilt maken: de hoeken zullen altijd lelijk blijven. Voor mijn mod heb ik van die kofferhoeken gebruikt. Deze zijn in iedere doe het zelf-zaak te krijgen
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 20:50:
kan je 2 plexi glas platen aan elkaar maken. zonder lijm of leke spijkers of schroeven
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Op deze manier vind ik de hoekjes best mooi hoor...Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 22:07:
Als je een plexi case wilt maken: de hoeken zullen altijd lelijk blijven. Voor mijn mod heb ik van die kofferhoeken gebruikt. Deze zijn in iedere doe het zelf-zaak te krijgen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
maja[message=16977368,noline]Looki schreef op 07 February 2003 @ 23:34
![]()
![]()
daar moet je ook schoeven/bouten in draaien
![]()
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 12:42 ]
Verwijderd
Maar dat is er eventueel wel in te maken.Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 12:55:
maar daar zitte geen kaatjes in voor de schroeven ofwel?
en waar heb je ze gehaald dan?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq