Toon posts:

geen beeld....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ik heb een beetje een probleem met mn computer.
nl, ik krijg geen beeld als ik mijn computer aanzet, hij start wel op, maar geeft geen beeld. ik heb ongeveer alle onderdelen al vervangen waar t mogelijk aan zou kunnen liggen; videokaart, mobo, cpu, geheugen, hdd & voeding. en aan mn monitor licht het ook niet, hij doet t nl ook niet met mn andere monitor.

Mn preciese specs zijn:
Athlon TB 750 @ 933
Abit KT7 mobo
192MB sdram 100Mhz
GF2 MX400 64MB sd
intern 56k motorola pci modem
100Mbit pci 3com netwerk adapter
SB Awe 64 isa
40GB seagate barricuda
Phillips 40x16x12
monitor: Ollivetti DSM-28 / Samsung SyncMaster 753DFX
300watt voeding

Weet mischien iemand waar het aan zou kunnen liggen? Ik begrijp er nl helemaal nix meer van..... :?

PS
ik wist niet goed in welk forum ik het nu moest plaatsen, reken me daar dus plz niet op af.

Verwijderd

haal die overclocking der is af, reset u bios me jumper of door de batterij der even uit te halen en kijk dan is wat da geeft

Verwijderd

Topicstarter
tsja, net ff geprobeerd, maar heb geen effect gehad....

Verwijderd

haal alles er is uit van pci kaarten en koppel alle hd's is af en kijk dan is wat dat zegt, als hij dan wel boot dan weet je dat er ofwel iets mis is met een van je pci kaarten ofdat het aan een van je ide devices ligt

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je geeft aan dat je PC gewoon op start, weet je dat zeker? Hoor je bijvoorbeeld wel iets van een BIOS piepje?

Je geeft trouwens aan dat je ongeveer alle onderdelen al had vervangen waar aan het zou kunnen liggen; dus je hebt al een ander mobo+cpu combo geprobeert? Ik zou bijna denken dat er iets van kortsluiting is in de kast waardoor je geen beeld krijgt (al start meestal je systeem dan helemaal niet meer op).

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Heb je de videokaart al eens in een ander slot geprobeerd?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

doemaarwat schreef op 07 February 2003 @ 21:43:
Heb je de videokaart al eens in een ander slot geprobeerd?
ahum, heeft ie een pci-kaartje dan :?

Verwijderd

BIOS reset geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de tips, ik denk dat ik idd alles er maar eens opnieuw in ga zetten. en ik heb idd een agp vid kaart dus waarschijnlijk moet ik heel wat forceren wil ik die in een ander slot zetten ;).
Pagina: 1