Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Beetje zonde van het kraanwater niet ??
En het is veel te sloom, je kunt nooit snel genoeg meten en verversen zonder een continu stroming, dat sloopt je proc geheid..
Dat zou net zoiets zijn als gaan koelen met een Koelkast compressor die met een thermostaat aan en uit geaat, je Proc heeft een continue koeling nodig..
En het is veel te sloom, je kunt nooit snel genoeg meten en verversen zonder een continu stroming, dat sloopt je proc geheid..
Dat zou net zoiets zijn als gaan koelen met een Koelkast compressor die met een thermostaat aan en uit geaat, je Proc heeft een continue koeling nodig..
IP Rocks
je zou ipv een radiator het water met een koelkast kunnen koelen...heb je toch constante koeling
Verwijderd
Of die radiator door de vriezer laten lopen en het water vermengen met anti-vries. Dat lijkt me best wel goeie koeling.
Dat lijkt me ook een best wel aardig idee, maar hoe realiseer je zoiets he....
Verwijderd
neem een stikstofkoeler uit een vrachtwagen
DAT is pas EFFECTIEF!!!!!
hopelijk neemt me pa een defecte mee
heb ik weer een lekker onderdeel erbij!!!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):9~:9~:9~
DAT is pas EFFECTIEF!!!!!
hopelijk neemt me pa een defecte mee
heb ik weer een lekker onderdeel erbij!!!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):9~:9~:9~
Heb ik net verkocht 
Had koperen 2 lijdingen die achter een mini koelkast inkwamen.
De leiding kwam eerst het vriesvakje binnen en ging daar ongeveer 300X rond in een spiraal
, nou ja 30X dan.
daarna ging het door naar een kachel radiator uit een nissan sunny met een HP 12*12 Fan en vervolgens in het resevoir.
Waar het door de pomp door de 2e leiding weer naar buiten ging.
Dit hield het water rond de 76/7 graden
Maar dit is al weg dus.
Grtz,
Animal_X
[edit]
He Herman er staat hier nog een huis te koop in de straat
Had koperen 2 lijdingen die achter een mini koelkast inkwamen.
De leiding kwam eerst het vriesvakje binnen en ging daar ongeveer 300X rond in een spiraal
daarna ging het door naar een kachel radiator uit een nissan sunny met een HP 12*12 Fan en vervolgens in het resevoir.
Waar het door de pomp door de 2e leiding weer naar buiten ging.
Dit hield het water rond de 76/7 graden
Maar dit is al weg dus.
Grtz,
Animal_X
[edit]
He Herman er staat hier nog een huis te koop in de straat
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Pagina: 1