Eindelijk kan ik hier ook mijn eerste casemod eens even showen.
Ben begonnen met een standaard Xaser II 5000 en een dikke portemonee
Aangezien het de eerste keer is dat ik ging casemodden wilde ik voorzichtig beginnen. Dus het leek me een goed idee om te beginnen met een topwindow in mijn case te zagen. Windowtje besteld en.....toen kwam al de eerste tegenslag.
Blijkt dat de topplaat van de case met popnagels vast zit.
En aangezien ik een beetje huiverig was om hem er toch af te slopen heb ik maar besloten om de window in de zijkant te zetten. eerst aan de linkerkant gekeken maar was het raampje toch wel erg klein voor, dus dan maar aan de rechterkant, pastte precies boven de de achterplaat waar het mobo op vast zit.
Gat erin gezaag met een decoupeerzaag, ging vrij goed, al kostte het me wel 2 zaagblaadjes
Toen kwam het lastige gedeelte, het raamrubber en het plexi erin zetten, had het gat net een millimetertje te klein gezaagd eigenlijk dus met veel pijn en moeite uiteindelijk toch het plexi erin gekregen
Daarna mijn inmiddels binnengekomen LIS LCD met erg hoog
gehalte aangesloten en mijn Blauwe CCFL erin gezet.
Nog even een mooi gaatje in het frontplaatje geboord om het schakelaartje in te bouwen.
En toen kwam eindelijk de voeding binnen (Klax 350W met dual blue led fan), eringezet en alles aangesloten en het resultaat is een lege portemonnee en deze case

Specs:
MSI KT4 Ultra
AMD XP2000+ @1866MHz
Klax 350W voeding
Volcano 7+
512mb pc2700 Samsung
WD Caviar 80GB 7200rpm 8mb
IBM 60GXP 40GB 7200rpm 2mb
Leadtek Geforce4 Ti4200 64mb @300/635MHz
Thermaltake Xaser II 5000 plus
Lite-on 52x24x52 CDRW black
Lite-on 16x48 DVD black
Samsung 1.44 Floppy black
Iiyama VMP Pro 452 19 inch
Lost in Space LCD baybus
Thx bro voor het lenen van je Canon S30, en de brakke pics ligt niet aan je camera maar aan mijn fotokwaliteiten
Ben begonnen met een standaard Xaser II 5000 en een dikke portemonee
Aangezien het de eerste keer is dat ik ging casemodden wilde ik voorzichtig beginnen. Dus het leek me een goed idee om te beginnen met een topwindow in mijn case te zagen. Windowtje besteld en.....toen kwam al de eerste tegenslag.
Blijkt dat de topplaat van de case met popnagels vast zit.
En aangezien ik een beetje huiverig was om hem er toch af te slopen heb ik maar besloten om de window in de zijkant te zetten. eerst aan de linkerkant gekeken maar was het raampje toch wel erg klein voor, dus dan maar aan de rechterkant, pastte precies boven de de achterplaat waar het mobo op vast zit.
Gat erin gezaag met een decoupeerzaag, ging vrij goed, al kostte het me wel 2 zaagblaadjes
Toen kwam het lastige gedeelte, het raamrubber en het plexi erin zetten, had het gat net een millimetertje te klein gezaagd eigenlijk dus met veel pijn en moeite uiteindelijk toch het plexi erin gekregen
Daarna mijn inmiddels binnengekomen LIS LCD met erg hoog
Nog even een mooi gaatje in het frontplaatje geboord om het schakelaartje in te bouwen.
En toen kwam eindelijk de voeding binnen (Klax 350W met dual blue led fan), eringezet en alles aangesloten en het resultaat is een lege portemonnee en deze case
Specs:
MSI KT4 Ultra
AMD XP2000+ @1866MHz
Klax 350W voeding
Volcano 7+
512mb pc2700 Samsung
WD Caviar 80GB 7200rpm 8mb
IBM 60GXP 40GB 7200rpm 2mb
Leadtek Geforce4 Ti4200 64mb @300/635MHz
Thermaltake Xaser II 5000 plus
Lite-on 52x24x52 CDRW black
Lite-on 16x48 DVD black
Samsung 1.44 Floppy black
Iiyama VMP Pro 452 19 inch
Lost in Space LCD baybus
Thx bro voor het lenen van je Canon S30, en de brakke pics ligt niet aan je camera maar aan mijn fotokwaliteiten

[ Voor 8% gewijzigd door BeaM-R op 07-02-2003 20:13 ]
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20