Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM]the evil black one :P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mja dus maar eens begonnen met het modden van mijn 2e case :)
meteen mar beginnen met de pics.
specs kun je in mijn sig vinden.
Afbeeldingslocatie: http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php?id=50322
2 kasten :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/case011.JPG
case white :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cm-001.JPG
total black
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cm-002.JPG
foto van andere kant
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cm-003.JPG
front... ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cm-004.JPG
mijn window B)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cm-005.JPG
foto van linksboven :+
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cm-006.JPG
foto van rechtsvoren :+
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cm-007.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cm-008.JPG

er zittenm 2 ccfls in:
1 x 10 cm groen
1 x 30 cm blauw

deze heb ik beide geschakeld op de 2 linkse schakelaartjes :)

het window heb ik gemaakt met een decopeerzaag, en daarna heb ik me helemal gestoord gevijld om het mooi recht te krijgen :+

en NATUURLIJk(ook vanzelfsprekend) een T.net casebadge op de voorkant 8)7

just my two cents ;)

edit:

aub geen reply's meer over de cd-romplayer en mijn Mobile rack....deze worden zwart gespoten als ik weer zin heb om mijn case uit elkaar te gaan halen... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 19:51 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Maak die fromtjes van cdrom spelers ook ff zwart, dit vloekt!

Verwijderd

Ziet er wel leuk uit maar waarom is niet alles zwart gemaakt? ik denk dat dat wel zo netjes staat bij de rest van de case.

cool dekbed trouwens had ik ook toen ik 10 was :p (no shit)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 19:32:

:( ontopic aub :(

Verwijderd

hmm sommige mensen kunnen niet tegen een grapje

Ga je ook nog een lampie achter je raampie maken of niet? dat hoort er wel bij he :D
Ik moet eerlijk zeggen ik dacht aan de topic te zien een echte VETTE mod te zien maja tis allemaal een beetje standaard (No offence).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 19:43:
hmm sommige mensen kunnen niet tegen een grapje

Ga je ook nog een lampie achter je raampie maken of niet? dat hoort er wel bij he :D
Ik moet eerlijk zeggen ik dacht aan de topic te zien een echte VETTE mod te zien maja tis allemaal een beetje standaard (No offence).
er zitten 2!!! CCFL's achter!!!!

ik maak wel even wat pics zonder flits en in het donker :) momento

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 19:45 ]

Verwijderd

good job soldier :)

Ik zal verder mijn mond houden.

wat is iedereen toch licht ontvlambaar vanavond

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 19:47:
wat is iedereen toch licht ontvlambaar vanavond
:+ is dat zo? :+ mar pics zijn geupdate 8)

Verwijderd

ziet er leuk uit :)

Verwijderd

meestal ben ik voor 1 kleur CCFL in de case, maar hier staat het wel leuk.

offtopic:
ok ik zal niks zeggen over de frontjes die je eigenlijk nog ff zwart moet spuiten ;)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
ziet er netjes uit, maar misschien toch nog es een paar imbusboutjes voor het vastzetten van je raam aanschaffen. (tip: bij de betere rijwielzaak kan je van die l33t geadoniseerde aluminium boutjes halen :) )
enne... frontje van je fikker (of wat het ook maar is) en je hdd rack zou je ook nog es een keer kunnen spuiten.

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Is dit die case die was natgeregend na het spuiten? Ik vindt de verf nog mooi hoor. Die bouten zijn niet echt mijn smaak maar ok smaken verschillen.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

kzie wel een druiper in de lak, en grote m8 (??) bouten zijn ook niet echt mooi, heb zelf ook zon soort kast van me andere comp. aleen dan lager en dieper. en natuurlijk effe je kabels opruimen

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Tja, de frontjes natuurlijk, dan nog de kabels VEEL netter wegwerken en de volgende keer ook beter spuiten, maar verder: Ga zo door ;)

Ceci n'est pas une signature!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

wat een spaghetti zeg!! Maybe wat rounded cables kopen?

• zwahiel
  • Laatst online: 28-11 18:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

GsJosh schreef op 07 februari 2003 @ 23:01:
wat een spaghetti zeg!! Maybe wat rounded cables kopen?
TS heeft dat al gezegd dus!
vehpol schreef op 07 februari 2003 @ 22:34:
Tja, de frontjes natuurlijk, dan nog de kabels VEEL netter wegwerken en de volgende keer ook beter spuiten, maar verder: Ga zo door ;)

En bovendien hoeft niet iedereen ronde kabels te kopen!
nieuw beleid misschien?

Verder @ TS.

Jij hebt dus zelf die kast geverft, met welke verf als ik vragen mag, dat ziet er namelijk echt mooi uit! :) Mooie egale verflaag (ik zie geen druiper maar goed)!

Dat window vind ik ook wel gaaf gedaan, misschien idd iets kleinere schroeven maar ik vind deze ook wel iets hebben :) Verder die 2 kleuren ziet er ook wel mooi uit, geeft een heel apart effect moet ik zeggen.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:17

St@m

@ Your Service

ik vind het mooie casemod, en eigenlijk vind ik het wel iets hebben een stuk wit op een zwart front, maarja.. ik sliep ook toen ik 10 was onder dat dekbed :P
Ik ben nu alleen ff kwijt wat je nou met je andere kast hebt gedaan

edit:

Ik heb ook de behangvariant gehad van jou dekbedmotief :P

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 08-02-2003 00:42 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Topicstarter
zwahiel schreef op 08 February 2003 @ 00:37:
[...]

[...]

En bovendien hoeft niet iedereen ronde kabels te kopen!

[...]

nieuw beleid misschien?

Verder @ TS.

Jij hebt dus zelf die kast geverft, met welke verf als ik vragen mag, dat ziet er namelijk echt mooi uit! :) Mooie egale verflaag (ik zie geen druiper maar goed)!

Dat window vind ik ook wel gaaf gedaan, misschien idd iets kleinere schroeven maar ik vind deze ook wel iets hebben :) Verder die 2 kleuren ziet er ook wel mooi uit, geeft een heel apart effect moet ik zeggen.
heb de paintjob gedaan met Motip Mat-zart :)
kosstte 5,05 bij een hobbywinkel in de buurt, en verder zitten er ook geen druipers op hoor :P
kpost zo wel een linkje naar mijn oude- cas-mod-topique :P

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ CM] ID-Tweaks mod[/rml]/

linkje :P

is trouwens te koop :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 12:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
ben nu bezig met het spuiten van mijn cd-romplayer/mobile rack :)

• m-m
  • Niet online

m-m

ID-Tweak:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Kan je die alsjeblieft wat vaker gebruiken?

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
:D LOL ! m-m

Maar ok, fijne casemod.. Beetje creativiteit had geen kwaad gekunt :) Maar sommige mensen vinden een saai vierkant of rondje nou eenmaal heel kicke :D

Zucht, ik moet niet zeuren, ik zie het wel als je geupdate pics heb van het afspuiten :)

Verwijderd

Topicstarter
AlPha.BeYoNdeR schreef op 08 February 2003 @ 17:17:
:D LOL ! m-m

Maar ok, fijne casemod.. Beetje creativiteit had geen kwaad gekunt :) Maar sommige mensen vinden een saai vierkant of rondje nou eenmaal heel kicke :D

Zucht, ik moet niet zeuren, ik zie het wel als je geupdate pics heb van het afspuiten :)
mijn window is en paralellogram, ik ben nu bezig met een glowpad :) deze wil ik op mijn frontje gaan bevestigen...op die vieze-lelijke-vierkante-lege-plek :D

Verwijderd

Mooie mod, maar die kabels had je wel wat mogen opruimen en netjes wegwerken

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Best wel leuk gedaan hoor. Maar volgens mij zitten je schakelaartjes niet helemaal precies naast elkaar. Das dan weer een beetje jammer!! ;) Maar verder ziet het er goed uit!! :7

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Leuke mod hoor, ik zie net dat ik dezelfde case heb voor me server, maar dan in big tower model :)

• PilatuS
  • Niet online
mooi zwart is niet lelijk :) alleen je drives schreuwen om gespoten te worden, als je dat zou doen is je kast net het kleine broertje van de mijne :P

(edit ik lees net dat je dezelfde verf gebruikt heb als ik, mooi he)

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 08-02-2003 20:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
PilatuSSS schreef op 08 februari 2003 @ 20:36:
mooi zwart is niet lelijk :) alleen je drives schreuwen om gespoten te worden, als je dat zou doen is je kast net het kleine broertje van de mijne :P

(edit ik lees net dat je dezelfde verf gebruikt heb als ik, mooi he)
is echt mooie verf :P Motip mat zwart >:)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:17

St@m

@ Your Service

maar waarom heb je nou 2 kasten gebruikt? ik snap het niet.. zoals al eerder gevraagd

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Ik vind m wel mooi :)
Het window is niet mijn stijl, maar netjes gezaagd en afgewerkt. De 2 CCFL's geven een leuk effect. En zoals gezegd cables rounden en misschien wel een grotere case nemen :P

Verwijderd

Topicstarter
St@m schreef op 09 February 2003 @ 05:16:
maar waarom heb je nou 2 kasten gebruikt? ik snap het niet.. zoals al eerder gevraagd
ik ben van de ene kast(de blauwe linkt op mijn bed :P) overgestapt naar de wit/zwarte case :)
dit omdat de voeding van mijn oude gemodde case het begeven had.

ik kon deze case vor een prikkie kopen met voeding erin, dit was goedkoper dan een nieuwe voeding kopen in de winkel.

en ik had weer eens zin om iets te modden >:)

Verwijderd

Is eigenlijk niet zo origineel... maak de cd-frontjes btw ook zwart, zo is t nie mooi :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 14:59:
Is eigenlijk niet zo origineel... maak de cd-frontjes btw ook zwart, zo is t nie mooi :P
als je nu even het topique had doorgelezen.. :P had je gelezen dat ik daar nu mee beziug ben, net zoals het glowpad :P

hier even snbel wat pics :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/spuiten-01.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/spuiten-02.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/spuiten-03.JPG

:9 het ziet er nu dus nog glanzend uit maar over een paar uur slaat hij DOF/MAT uit :9 :P :9

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 16:33 ]

Verwijderd

Die CD-Rom en bracket....Nah, geintje :)
Ziet er allemaal goed uit, ik tel alleen drie schakelaartjes. 1 voor kleine ccfl, 1 voor grote ccfl en 1 voor...........reseve?
Alles aan die kast ziet er goed uit, alleen die vier grote schroeven voor het plexi. Konden die niet wat kleiner of op zijn minst op de hoeken worden geplaatst?
Ow ja, hoe heb je die front zwart gekregen?

K ben namelijk zelf ook bezig met een casemod, heb de zijkanten en bovenkant al hoogglans zwart (spiegelt mooi), heb al een raampje erin (wel windows kit maar so wat, zat er al een jaar in), Heb er twee Crystal Artic fans in, een blauw ccfl'tje. Maar de voorkant is dus nog steeds beige :(

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
We hebben afgelopen zaterdag avond (Odin en ik) zelfde kleur, zelfde merk spuitverf.

Bij ons is het plastic beetje fuck gegaan volgensmij, maar hij is nog niet af, we gaan woensdag hem aflakken met vernis. Die van jou is zeer mooi gelukt, alleen de window is niet mijn smaak, ik zou hem zoiezo met kleine schroefjes vast hebben gezet. Misschien raamrubber. Maargoed smaken verschillen. Ik vind de paintjob erg netjes.

Nah we kunnen vast wel een pic verwachten als de frontjes ook klaar zijn he :)

Verwijderd

Topicstarter
cdromspeler en bracket gespoten:
pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/casemod-1.JPG

verf is nog nat dus hij is nog niet helemaal mat :( :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bic-0wnage-1.JPG

BIC permenentmarker 0wnage :+ ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 18:25 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

* ReseTTim wordt gedwongen om hier te posten anders wordt ik gebanned wat ie helemaal niet kan van irc :D

iig leuke mod :) :D ik heb inmiddels een foto gezien dat de frontjes zwart zijn :) netjes afgewerkt ennuh tja ik weer verder niet at ik moet posten.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Die zwarte cdrom en bracket maakt het helemaal cool. Zou je die brander ook niet even spuiten? Als je alles dan mooi zwart hebt moet je het geheel niet laten bederven door een ander zwart/grijs kleurtje ertussen. Voor de rest: COOL

Verwijderd

stukken beter

(en die scheve knopjes staan ook wel cool 8) )

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 21:00 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 20:59:
stukken beter

(en die scheve knopjes staan ook wel cool 8) )
:P ik vind het ook stukken beter zo jah, maar die knopjes... :+

Verwijderd

Topicstarter
Novah schreef op 10 februari 2003 @ 16:34:
We hebben afgelopen zaterdag avond (Odin en ik) zelfde kleur, zelfde merk spuitverf.

Bij ons is het plastic beetje fuck gegaan volgensmij, maar hij is nog niet af, we gaan woensdag hem aflakken met vernis. Die van jou is zeer mooi gelukt, alleen de window is niet mijn smaak, ik zou hem zoiezo met kleine schroefjes vast hebben gezet. Misschien raamrubber. Maargoed smaken verschillen. Ik vind de paintjob erg netjes.

Nah we kunnen vast wel een pic verwachten als de frontjes ook klaar zijn he :)
waarom doe je hem aflakken met verniz :? dan gaat de mat/laag er toch weer vanaf :+

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Mooi gedaan. Ziet er gewoon mooi uit.
Niks aantrekken van de hoeveelheid mensen die zeiken op dit topic.
Alsof iedereen zijn cd-romspelers wil spuiten. Als iedereen toch zo bezig is waarom niet gelijk isoleren, de bouten vervangen, cd-roms spuiten, kleurenfan erin en een logo erop. Boeien!!!
Als jij het maar mooi vind. Ik vind hem ook wel mooi. Niks op aan te merken.
Goed gedaan.

>Systeemspecs<

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog even een vraag over de afdichting achter de cd-romplayers/floppydrive.

kan ik achter die floppydrive en de cd-0romplayers gewoon iets van karton plakken omdat, als ik de ccfl's aanzet, er licht door de kiertjes komt :(

edit:

voor mensen die nog even negatieve reacties willen gaan posten:

het is een kast van 5 jaar oud!
dus geen mooie aluminium kast ofzo waar alles nog nieuw-en recht uitziet!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 20:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 20:05:
ik heb nog even een vraag over de afdichting achter de cd-romplayers/floppydrive.

kan ik achter die floppydrive en de cd-0romplayers gewoon iets van karton plakken omdat, als ik de ccfl's aanzet, er licht door de kiertjes komt :(
in principe moet dit kunnen, kzou alleen je brander wel vrij laten want die willen wel eens warm worden.
Verder een mooie mod, stijlvol zwart en ik vind de vorm van het raampje eigenlijk wel heel mooi. Je ziet nu echt een gedeelte van je moederbord en niet hetzelfde als je ziet als je je pc openmaakt. Die bouten zou ik ff fel geel ofzow verven geeft denk ik wel een leuk effect :).

edit:
ennuh kabelzooi boeiuh! Je gaat toch niet elke keer als je iets in je pc veranderd alle draadjes vastzetten :) Als je airflow maar goed is en echt lelijk vind ik die draadjes niet, is juist wel kleurrijk :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 22:04 ]

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 18:14
hey, ziet er netjes uit, egale paintjob, mooi..

maar ik wou eigenlijk vragen waar je die hd-bracket vandaan hebt gehaald? Ik heb zelf dezelfde, alleen die van mij heb ik via mijn school gekregen. Ik wil er graag eentje erbij hebben, alleen weet ik niet waar ze dat specifieke model verkopen.. kan je me uit de brand helpen?

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
sorry, maar je kabels zijn bende, mod is prachtig, alleen ik zou me window verduisteren als me kabels er zo bij lagen, waarom round je ze nie zelf(khebbut zelf ooit eens gedaan, het effect was gaaf, BEHALVE dat ik ze te dicht op me connectors had geround met veeeel te stugge buizen, gingen los van connectors dus) en miss. ook wel handig om met kabelbinders of tie rippies de rest van je kabels weg te sjorren, maar voor de rest, netjuhs :)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

[RedXraD aanvul mode]
ik zou idd je kabels ff mooi wegwerken, zie bijvoorbeeld hier een tutorial om je kabels te rounden[/RedXraD aanvul mode]

Ik moet zeggen dat ik zelden zulke rechte windows zie, mooi gedaan :) ook nette paintjob in tegenstelling tot die van mij :X (nee geen pix! ramptoeristen :( :P )

p.s. waar is die medaille van die daar hangt?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

vind het maar nix.. sorry om zo te kraken maar had dit niet beter in het kleine modjes topic gekund of ben je nog meer van plan om te posten wat wel een groot verschil maakt met het oude ding?? en ook de verf is niet zo goed gespoten zoals jullie zeggen. en je schakelaartjes zitten niet recht en je moeren staan me niet aan... [maar dat is persoonlijk]

verder vind ik het wel sweet dat je niet een premod koopt maar zelf aan de gang gaat met modden.

ps. sorry voor zo te kraken maar dit is niet mijn best dag..[werk]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 19:32:
Ik had in plaats van motoren formule1 wagens B)

Offtopic: Beetje simpel werkje...

(;))

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 22:40:
vind het maar nix.. sorry om zo te kraken maar had dit niet beter in het kleine modjes topic gekund of ben je nog meer van plan om te posten wat wel een groot verschil maakt met het oude ding?? en ook de verf is niet zo goed gespoten zoals jullie zeggen. en je schakelaartjes zitten niet recht en je moeren staan me niet aan... [maar dat is persoonlijk]

verder vind ik het wel sweet dat je niet een premod koopt maar zelf aan de gang gaat met modden.

offtopic:
jah dat je je dag niet heb merk ik ja, alles wat je vandaag post in CME topics heeft een "afkrakend" tintje, komop zeg post dan gewoon niet en zeker niet als je al aangeeft dat je zit af tekraken

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 20:05:

edit:
voor mensen die nog even negatieve reacties willen gaan posten:

het is een kast van 5 jaar oud!
dus geen mooie aluminium kast ofzo waar alles nog nieuw-en recht uitziet!
Waarom niet? CDRom spelers en branders worden niet zo warm(de mijne niet tenminste).
En waarom heb je een window in je kast? Ik heb juist géén window omdat je dan die kabelzooi ziet :p

🖥️ | 🚗

• Whieee
  • Laatst online: 29-11 14:17

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

sja... leuk kastje, die bouten vind ik eigenlijk wel lachen :) Alleen die kabelsalade :X :X Spuitwerk is ook wel oke, en verlichting ziet er ook wel lollig uit...

verder wel beetje standaard :/

btw: sorry als ik misschien nu een beetje negatiever overkom dan de bedoeling was... ik heb net weer ff lekker zitten kwijlen bij de PrometeiAopen :9~ ;)

Launching containers into space

• omeaart
  • Laatst online: 27-09-2024
Hij is wel mooi, alleen moet je het volumeknopje van je cd nog ff zwart maken.

Verwijderd

Is mooi geworden dankzij de zwarte cdrom en bracket (nu alleen nog ff de andere cdrom (maar dat heeft iedereen al gezegd).

p.s. heb je lampjes van het bracket er uitgehaald en toen overgespoten?

Verwijderd

Ik denk het wel he. hoe moet ie het anders doen? afplekken is nogal slecht voor de afwerking denk ik. 8)7 8)7 8)7

• Guldan
  • Laatst online: 11:09

Guldan

Thee-Nerd

trws kan zijn dat ik over een reply heen gelezen heb maar wat zijn je specs...

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Verwijderd

Topicstarter
guldan schreef op 23 maart 2003 @ 19:28:
trws kan zijn dat ik over een reply heen gelezen heb maar wat zijn je specs...
als je nu in mijn ondertitel kijkt... ;)
Door ome aart - Sunday 23 March 2003 15:12

Hij is wel mooi, alleen moet je het volumeknopje van je cd nog ff zwart maken.
/me pakt zijn watervaste stift >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 12:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 19:21:
Ik denk het wel he. hoe moet ie het anders doen? afplekken is nogal slecht voor de afwerking denk ik. 8)7 8)7 8)7
Stom. Ik zie het nu pas op de foto.

• Henk
Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 22:40:

offtopic:
goed, moet jij MIJ vertellen wat voor mod hier wel mag staan, case is retemooi, helemaal als die kabels nog ff gefixxt worden...... jaloers is puntje?

Verwijderd

Topicstarter
hm, ik heb nu een nieuw systempje besteld, dat ik in die case wil agan inbouwen, en dus ook flink wil gaan overclocken >:)
waar ik niet bij nagedacht heb is dat als ik een casefan wil gaan inbouwen, dat die dan net over de metaal/raam lijn moet gaan zitten om goed boven de proccessor te komen. :X

is hier een oplossing voor?

• Henk
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 09:42:
hm, ik heb nu een nieuw systempje besteld, dat ik in die case wil agan inbouwen, en dus ook flink wil gaan overclocken >:)
waar ik niet bij nagedacht heb is dat als ik een casefan wil gaan inbouwen, dat die dan net over de metaal/raam lijn moet gaan zitten om goed boven de proccessor te komen. :X

is hier een oplossing voor?
misschien dat als je er JUIST voor zorgt dat je fan opvalt (blue led fan ofzow) dat het juist mooier is.

Verwijderd

Topicstarter
RedXraD schreef op 27 maart 2003 @ 17:16:
[...]

misschien dat als je er JUIST voor zorgt dat je fan opvalt (blue led fan ofzow) dat het juist mooier is.
mensen die dit al eens gedaan hebben? :X
Pagina: 1