Sinds een tijde krijg ik als ik een fimpje of iets wil laten draaien in windows media player (of een dvd player..) krijg ik gewoon zwart beedl op de tv. Ik heb beide beelden dan gewoon gekloont zodat ik wat ik op mijn pc moet krijgen te staan ik ook op de tv moet zien. Als ik eens iets met een blink player afspeel kan ik het filmpje wel zien.
Hoe kan dit, vroeger deed hij het altijd goed als ik de kloon optie koos. En nu inet meer, trouwens als ik in het tabvblad probleem oplossen die schuifregelaar naar links schuift krijg ik ook weer beeld te zien, alleen schokt dit dan er super want niet fijn is om te zien.
Ik heb een Geforce 2 Mx 400 met Windows Xp.
Weet iemand een oplossing hoe ik met windows media player weer beeld krijgt, zonder dat het schokt?
Hoe kan dit, vroeger deed hij het altijd goed als ik de kloon optie koos. En nu inet meer, trouwens als ik in het tabvblad probleem oplossen die schuifregelaar naar links schuift krijg ik ook weer beeld te zien, alleen schokt dit dan er super want niet fijn is om te zien.
Ik heb een Geforce 2 Mx 400 met Windows Xp.
Weet iemand een oplossing hoe ik met windows media player weer beeld krijgt, zonder dat het schokt?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.