Toon posts:

Jedi Outcast, vette tricks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe je van die vette tricks als over de muur lopen en met 2 zwaarden aan elkaar vechten in de multiplayer? Ook kan ik niet met me zwaard zo draaien. Lukt me niet zo goed ;( Vind et zo jammer, want is zo'n vet spel _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 15:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
oops, dubbel post

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 15:54 . Reden: dubbel post ]

Verwijderd

Gebruik de search, zijn al een X aantal topics over geweest.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
slijmen bij de modjes.

En als je nieuw bent kun je ook zeggen van 'hey ik ben n00b, leer me ff wat' en dan zijn er meestal wel in ieder geval 2 mensen die je gaan trainen ;)

TMAXTINT

Verwijderd

tis uitvogelen, de 2 zwaarden tegen elkaar houden is geluk, muur lopen ook denk ik

en de rest staat in de manual

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
muur lopen was het enige wat mij lukte toendertijd.......als je langs een muur rent springen+links(of rechts) indrukken dacht ik, met inhouden springt ie over de kop

maar wat ik je aanraad is op internet eens willekeurig deelnemen aan een duel......als het kan een practice ofzo

daar worden wel vaker moves uitgewisseld, en leer je ze vanzelf te gebruiken

PIII 800@804 Mhz

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-01 14:12
Kijk eens op: www.jk2files.com of www.jediknightii.net. Bij eerste weet ik zeker dat je allerlei moves vind. En draaien doe je door in de console /amspin of /amspin2 te typen. Je kunt ook in console /aminfo typen, dan krijg je meteen de bekenste tricks. /am... doen het niet overal, ligt aan de servers.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
* Zephyer hield altijd zijn vuurknop ingedrukt, en huppelde dan een beetje heen en weer .. :)

MW | BF1 Stats

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:45
Paralel van een rechte muur lopen, als de muur links van je is, druk A + Jump. Zo loop je op de muur. Als de muur rechts is, druk D + Jump. Als je spatie drukt dan maakt je mannetje een salto in de lucht :)

En hier zijn weer eens XX topics over.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ow en nog 1 tip
Dont be tempted by the dark side ;)
Light forces roeleren, onzichtbaar etc daar kan je groot voordeel mee behalen :)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
SaURoN schreef op 08 February 2003 @ 12:41:
ow en nog 1 tip
Dont be tempted by the dark side ;)
Light forces roeleren, onzichtbaar etc daar kan je groot voordeel mee behalen :)
Inderdaad, heb ik ook ondervonden. Force absorb en mind trick zijn de 2 beste force powers in multiplayer

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
wat doet mind trick? En heeft iemand een goede lijst met (aanvallende) AM tricks als amsit/amspin?
Pagina: 1