Ik heb een HP 4500 C die is aangesloten op de printerserver die aan de server hangt. Dus dit wil zeggen dat als de werkstations een opdracht geven gaat deze opdracht naar de server en daarna naar de printserver die de opdrachten verwerkt. Maar het probleem is dat als ik een printopdracht geef er geen foutmelding komt op de werkstations of op de server of op de printer. Dat doet het dus allemaal goed alleen het geval is dat de printopdracht er niet uitkom maar dat de printer gewoon een wit vel "uitprint" Hij voert het papier dus gewoon door.
Any one who can help me ? Nesje [X]
euuuuhm is je toner op? (erg voor de hand liggend, NOFI)
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Verwijderd
Dat had ik toen ik was vergeten die strook plastic uit de toner te trekken
Maar is dat ding recentelijk open geweest, drum vervangen? Transferkit? Toner? Ik zou dat eerst even nagaan...
Verwijderd
Testpagina geprobeerd af te drukken vanaf de printer zelf??? Dan weet je in ieder geval of het wel of niet aan de printer/toner etc ligt.
De Toner is niet op dus daar kan het niet aan liggen , en als je probeert om een testpagina uit te printen geeft hij een kuub lege vellen
dus.......
Nesje [X]
Nesje [X]
Is dat toevallig niet de cont. selftestVerwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 16:15:
De Toner is niet op dus daar kan het niet aan liggen , en als je probeert om een testpagina uit te printen geeft hij een kuub lege vellendus.......
Nesje [X]
Zit er niets iets van plastic papier in de printer vast oid.
Probeer die toner in een andere printer voor de zekerheid.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Waarom reageren mensen meteen als ze niet eens weten wat voor printer het is. Het gaat hier om een kleuren laserjet 4500 met diverse toners, daar ligt het echt niet aan, wat ik eerder denk is dat de transfer kit of iets dergelijks defect is, je kunt proberen deze te vervangen of om die een stuk door te draaien. Allereerst zou ik proberen de printer uit te zetten, alleen de spanningskabel erop te doen en dan weer aan te zetten, dan een testprint draaien, doet die het niet dan aan de transfer belt gaan denken, dat is dat geval met die groene handvaten in lade 1.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 16:28 ]
Ik heb dit zelf één keer meegemaakt, blanco pagina's uit een 4500/4550 kan aan de drumkit liggen. Je ziet er niets aan, hij is ook niet "versleten", geeft geen foutmeldingen en toch is hij niet goed. Dus!! drumkit vervangen.
"If it ain't broke, don't fix it!"
je kan zelfs verder gaan ... aan de linker kant zit en klein gaatje in het plastic . daar zit ook een zelftestschakelaarje. de werkt zels als je die grote printplaat er uit hebt getrokken.Testpagina geprobeerd af te drukken vanaf de printer zelf??? Dan weet je in ieder geval of het wel of niet aan de printer/toner etc ligt.
(geeft een paar gekleurde lijntjes) wekt dus op hardware niveau
btw de engie manier om de printer echt uit tezeten is door de kabel er uit te trekken de schakelaar aan de voorkant is alleen maar standby
[ Voor 17% gewijzigd door Fish op 08-02-2003 12:36 ]
Pagina: 1