Toon posts:

spellen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
k had unreal 2 geinstaleerd, toen ik em wou spele starte hij wel dat opstart icoontje op, maar dan slaat ie vast, en zie ik een paar textures (vage textures problemen).

oke ik d8t zal wel aan et spel liggen, want ik heb directx 8.1 de nieuwste nvidia drivers 41.09 de rest van mijn systeem is

amd athlon 2000+
80 gig
512 mb ram
gf 4 ti 4200 (41.09 drivers)......(directx 8.1)

k had al geprobeer om directx up te grade naar 9.0 maar toen deed ie et nog niet en ik heb de 42.89 donateurs al geprobeert van nvidia

daarna heb je command&conquer:generals geinstaleerd en heupaa

weer etzelfde probleem, hij start het opstart icoontje wel op, maar dan slaat ie vast en zie ik een vaag beeld van EA games dat is vast geslagen ofzo

weet iemand waar dit aan kan ligge??

b.v.d

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
dit klinkt wel errrug vaag. probeer eens directX help tool (dxdiag) en dan kijken of ie die blokjes wel laat zien, waar die textures van directx enzo opstaan.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Je speelt nu wel twee spellen die je (volgens mij) niet legaal hebt, heb je dit alleen bij deze spellen of ook bij andere spellen die je wel legaal hebt?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
k heb geen legale spelle :D

maar ik had mohaa+spearhead ook, maar die deed et niet meer nadat ik die donateurs en directx 9.0 had geinstaleerd om te kijke of unreal 2 het deed, toen had ik mijn comp geformeteerd en daarna deed mohaa+spearhead et weer

maar unreal 2 en generals niet

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

koop je spelle dan :D

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat bedoel je met "opstart-icoontje"? En misschien moet je idd ff wachten en ze gewoon in de winkel kopen want als je dingen download mag je dankbaar zijn voor elk spel wat het fatsoenlijk doet (zonder movies/geluid/muziek/online play that is)..

Maar misschien heb je te nieuwe drivers geinstalleerd? Zijn die drivers die je nu hebt WHQL certified? (staat er gewoon bij op nvidia.com) misschien moet je oudere (en dus vaak stabielere) drivers nemen en als dat niet helpt misschien de drivers die je van de leverancier hebt gekregen? Het is maar een idee.....

//edit//
Het zijn trouwens detonators geen donateurs :+ ;)

[ Voor 9% gewijzigd door da_rippah op 07-02-2003 18:43 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
We gaan je niet helpen om kopies aan de praat te krijgen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.