Toon posts:

Problemen Internetexplorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de internetexplorer en msn-messenger.

Sommige site, bijvoorbeeld inloggen bij hotmail, kan ik sinds de nieuwe installatie van mijn computer niet meer oproepen met de internet explorer. Deze sites kan ik echter wel bekijken met mijn Mozilla browser.

Ook heb ik problemen met de MSN-messenger. De messenger kan ik alleen gebruiken als ik trillian installeer, maar niet de msn-explorer 5.0.

Moet ik misschien iets veranderen in de geavanceerde opties in de IE?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Specs?
IE up to date?
Repair van IE al geprobeerd?
Alles al op default settings gezet?
Als je een site op gaat welke melding geeft ie dan?

[ Voor 23% gewijzigd door DeMoN op 07-02-2003 15:22 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat de IE up to date is doordat de laatste Service Packs geïnstalleerd zijn van XP. De default settings heb ik inderdaad ook al eens geprobeerd. Als ik een site opga, zoals bijv hotmail of inlogpagina Girotel, dan krijg ik de melding 'pagina kan niet worden weergegeven'

• blackd
  • Niet online
'pagina kan niet worden weergegeven'
En waarom niet (staat meestal onderaan)?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Je hebt het nu over Girotel of hotmail.

Dit zijn allebei site's waarbij je dus moet inloggen.. ik zou als ik jouw was toch nog eens extra je beveiligings opties bekijken e.d.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou ik daaraan dan kunnen veranderen?

Ik heb zelf idd ook het idee dat het iets met beveiligde omgevingen te maken heeft.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 16:00:
Wat zou ik daaraan dan kunnen veranderen?

Ik heb zelf idd ook het idee dat het iets met beveiligde omgevingen te maken heeft.
ff hier alles op laag zetten:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/options.jpg

Hoe staat dat eigenlijk bij jou?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu alles zelfs op zeer laag gezet... maar het wil niet helpen!

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog een andere mogelijke oplossing???

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Cookies aan staan? Java(script) aan staan?

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dit precies activeren?

• blackd
  • Niet online
Tools -> Internet opties, bij twijfel de help raadplegen.

Verwijderd

Topicstarter
c

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 14:44 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Nee, niet de c.

:o

Hmm.. trouwens.. alle tips over Java en Cookies enzo kunnen het natuurlijk wel zijn maar als de TS alles al op default heeft gezet heeft het weinig nut...

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is nog steeds niet opgelost...

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 15:48:
het probleem is nog steeds niet opgelost...
blackd schreef op 07 February 2003 @ 15:52:
[...]
En waarom niet (staat meestal onderaan)?
Wil ik ook nog ff weten,..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geef inderdaad ajb de foutmelding even.
Check ook dit topic even: [rml][ msn en hotmail] ik kom er niet op[/rml] en dan dus ook met name q261328.

Staat je datum en tijd trouwens goed?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 14:23
Dit probleem deed zich ook voor op mijn pc, nadat ik van een kabelverbinding (Chello) naar een inbelverbinding (Concepts) ben gegaan i.v.m. verhuizing.

De oplossing lag niet voor de hand, maar bleek achteraf vrij simpel.

Tijdens het aanmaken van mijn eerste inbelverbinding heb ik in de wizard "Verbinding met Internet maken" gekozen. Fout!

Dit werkt dus niet, ook al kies je de firewall optie niet. Sites als Hotmail en Girotel blijken niet of slecht bereikbaar te zijn.

Kies daarom tijdens het aanmaken van de inbelverbinding "Verbinding met het netwerk van mijn werk maken"

Ga via deze manier te werk en maak geen gebruik van de firewall optie. Bij mij werkte het hierna direct.

Ik weet niet of het probleem zich ook bij ADSL of kabelproviders voordoet. Naar mijn weten doet het probleem zich vaak voor bij mensen die gebruik maken van inbelverbindingen.

Pagina: 1