Toon posts:

Geen toolbars in de pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een script voor het weghalen van de toolbars op mijn pagina.
Dit moet gebeuren op het huidige scherm.
Dus GEEN pop-up.

Iemand enig id??

tenx

Verwijderd

Kan niet :)

Je kunt een nieuw window openen met de huidige locatie en het huidige window sluiten, uiteraard positie op het scherm ook overnemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 15:09:
Kan niet :)

Je kunt een nieuw window openen met de huidige locatie en het huidige window sluiten, uiteraard positie op het scherm ook overnemen :)
Er zit denk ik niets anders op.

Bedankt.

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

volgensmij moet dat wel kunnen, met window.self?

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

RAZORDUDE schreef op 08 February 2003 @ 01:20:
volgensmij moet dat wel kunnen, met window.self?
voorbeeld alsjeblieft? :z

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 15:03:
Ik ben op zoek naar een script
Ik wil niet boos of onaardig overkomen, maar zoeken kun je zelf... wij zijn hier voor tips en aanpassingen, niet om complete scripts uit onze mouw te toveren, hoe goed en snel we ook zijn.

Iig, succes met dat script dat je zoekt. Ik ben alleen bang dat het je echt niet gaat lukken zonder het openen van een nieuw scherm. Want wat nou als er maar jouw site gelinkt wordt vanaf een andere page? De webmasters daar zullen echt niet een heel stuk javascript in hun links zetten zodat jouw page maar zonder
menubars verschijnt. hou daar rekening mee.

Bovendien komt een website zonder 'help wat moet ik nu waar zijn mijn vertrouwde knoppen' knopjes erg opdringerig over, hoe moet ik dat noemen, geforceerd naar wat jij wilt dat de gebruiker ziet.

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Blue op 08-02-2003 01:35 . Reden: edit: ik ben ontzettend bezopen, sorry ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Persoonlijk heb ik een vette dislike aan sites die met m'n explorer gaan liggen klooien. Ik heb die dingen niet voor niks aan/uit staan, en als ik (als eindgebruiker) dat wil/niet wil dan schakel ik die dingen zelf wel uit. Een site die dat "voor me" doet bekijk ik geen 1 seconde. Weg ermee!

Anderzijds, ook ik ben een programmeur en de technische kant van het verhaal kan ik je wel vertellen: volgens mij kan het alleen op de manier die FoOL aandraagt. Of ik heb iets gemist ;)

En als het al kan dan is het waarschijnlijk IE-only.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Ik ben het wel eens met RobIII, maar, je moet bij google, of MS eens zoeken op
"chomeless window"
Wanneer je daar het een en ander over gevonden hebt, kom je al een heel eind.

* akakiwi vind dat je even naar http://demo.emeritor.com moet gaan en dan daar de code van de eerste pagina moet rippen.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

Verwijderd

akakiwi schreef op 08 February 2003 @ 08:00:
* akakiwi vind dat je even naar http://demo.emeritor.com moet gaan en dan daar de code van de eerste pagina moet rippen.
window.open() kent TS volgens mij wel hoor :)
Wat die demo doet is ook simpelweg een nieuw venster openen :)

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik had het over window.self omdat ik ook een probleem had met een pagina met een sluit knop, het venster word niet een nieuw venster geopend dus dan komt er een vraag om de venster te sluiten, en als je window.opener = window.self; toevoegd dan werkt het dus wel.
Dus ipv window.open, window.self ofzo.
Er zijn vast wel mensen die dat scriptje inelkaar kunnen zetten, ik niet want ik heb er niet zo veel verstand van :) , maar ik ben bijna zeker dat het met window.opener = window.self;
moet lukken.
Probeer er anders zelf eens mee te stoeien.

Verwijderd

maar het wezenlijke verschil tussen close() en de windowproperties is dat je bij mijn weten close() altijd aan kunt roepen, maar de toolbars bij het initialiseren worden bepaald. Ook als je een normaal venster hebt gespawned kun je niet ineens met javascript een toolbar laten verdwijnen :)
Dat is de reden waarom jouw plan niet werkt :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Probleem is ook dat als je het hoofdvenster wil sluiten, je dan een melding krijgt.

Verwijderd

Timpie schreef op 08 februari 2003 @ 18:35:
Probleem is ook dat als je het hoofdvenster wil sluiten, je dan een melding krijgt.
dat word juist omzeild met die ongein ;)

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Timpie schreef op 08 February 2003 @ 18:35:
kijk hier eens even :) :
RAZORDUDE schreef op 08 februari 2003 @ 18:25:
Ik had het over window.self omdat ik ook een probleem had met een pagina met een sluit knop, het venster word niet een nieuw venster geopend dus dan komt er een vraag om de venster te sluiten, en als je window.opener = window.self; toevoegd dan werkt het dus wel.
(......)

[ Voor 21% gewijzigd door RAZORDUDE op 11-02-2003 01:51 ]

Verwijderd

Ik heb dit eens gedaan door een nieuwe popup te openen en het andere window te blurren. Werkte aardig, maar zodra je de popup wegklikt moet je iets van window.opener.focus (niet zeker) doen. Dan moet je wel 2 windows wegklikken als je de site afsluit
Pagina: 1