Toon posts:

[Onderzoek] Internet / internetbranche

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, dit is mijn eerste post hier, dus excuse me als het allemaal nog niet zo perfect verloopt.

ff to the point.....
Ik moet voor school een scriptie schrijven over het web. Het maakt niet uit waar het over gaat, en wat ik ga onderzoeken, als het maar met het 'web' te maken heeft.

Nu is mijn vraag: Welke zaken van/op het internet zijn momenteel onduidelijk en zouden volgens jullie beter onderzocht moeten worden?

Ik zat aan de kwaliteit van websites te denken? Wat maakt een site zo goed en waarom wordt een bepaalde site zo gewaardeerd? Ook het nut van websites kan ik aan de kaak gaan stellen. Waarom nemen bedrijven een website en wat levert het nou werkelijk op?

Ook kan ik iets gaan onderzoeken wat met de toekomst van de webbranche te maken heeft.

Heeft iemand ideeen?

Verwijderd

ga onderzoeken hoe je een website zo duidelijk mogelijk kan maken.,...bijvoorbeeld door de layout...lettertypes...lettergrootes...kleuren enz...

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 15:02:
Ik zat aan de kwaliteit van websites te denken? Wat maakt een site zo goed en waarom wordt een bepaalde site zo gewaardeerd? Ook het nut van websites kan ik aan de kaak gaan stellen. Waarom nemen bedrijven een website en wat levert het nou werkelijk op?
hier zijn reeds vele boeken en artikelen over geschreven. Marketing, promotie zoek het in die hoek.

do or do not, there is no try

Verwijderd

Kun je niet eerst zelf even een paar ideeën opperen voordat je ons vraagt je huiswerk te maken? Eigen inspanning zien we graag terug op GoT :)

Welkom :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 15:05:
ga onderzoeken hoe je een website zo duidelijk mogelijk kan maken.,...bijvoorbeeld door de layout...lettertypes...lettergrootes...kleuren enz...
Dit heeft ook te maken met de kwaliteit he?

Ik zat te denken om eerst een verdeling te maken met soorten websites zoals entertainment, e-commerce enz, enz.... En dan per categorie gaan kijken aan welke voorwaarden de sites moeten voldoen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 15:10:
Kun je niet eerst zelf even een paar ideeën opperen voordat je ons vraagt je huiswerk te maken? Eigen inspanning zien we graag terug op GoT :)

Welkom :)
Ik heb al wel een paar ideeen in m'n hoofd, maar twijfel nog aan de bruikbaarheid. Ik dacht zelf aan:
- Invloed van internet op de de markt
- Betrouwbaarheid internetnieuws
- Persoonlijke informatie internet
- Kopen op internet
- Stemmen/sparen via internet
- Adverteren via internet
- Studeren via internet
- Aansprakelijkheid op het internet
- Heeft internet uw leven veranderd?
- Testen van websites
- Waarom een website?
- Website promotie.

Sorry dat ik dit er nog niet bij had gezet, bij deze!

Verwijderd

blijkbaar heb je er al wat over nagedacht en ben je al goed bezig!

Het onderwerp lijkt je ook te interesseren dus gewoon doen!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 15:17:
blijkbaar heb je er al wat over nagedacht en ben je al goed bezig!

Het onderwerp lijkt je ook te interesseren dus gewoon doen!
Het punt is dat ik niet weet wat ik moet gaan onderzoeken. Ik heb zelf dus al wel een aantal ideeen, maar ik vind het lastig om een goede eruit te kiezen. Ik zat zelf te denken aan: 'Waarom een website?'. Wat zijn nou redenen voor een bedrijf een website te nemen? Worden de investeringen terugverdient en is dit meetbaar?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:42
Over al je punten zijn al genoeg dingen gezegd :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:42
En bij nader inzien toch maar dicht, want we zijn niet te beroerd om te helpen, maar als het voor school is zul je er zelf moeite voor moeten doen.

Succes :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.