Je kunt in Photoshop Perspective kiezen uit Edit > Transform.
aha geweldig! maar hoe hem nou dik maken? zoals op de foto?willem169 schreef op 07 February 2003 @ 14:23:
Je kunt in Photoshop Perspective kiezen uit Edit > Transform.
dikVerwijderd schreef op 07 February 2003 @ 14:26:
[...]
aha geweldig! maar hoe hem nou dik maken? zoals op de foto?
drop shadow bedoel je toch niet?
nee
op dat bovenstaande plaatje zie je dat ze zijkant heel dun is, ik wou dat graag dikker maken. net zoals bij een doos
op dat bovenstaande plaatje zie je dat ze zijkant heel dun is, ik wou dat graag dikker maken. net zoals bij een doos
Zo te zien hebben ze gewoon een paar keer hetzelfde screenshot achter elkaar gezet, kopieren en plakken dus. De screenshots op zich zijn nog steeds plat...
dat is nou wat ik bedoel, ik wil ze graag dikker hebbensmallboy schreef op 07 February 2003 @ 14:35:
Zo te zien hebben ze gewoon een paar keer hetzelfde screenshot achter elkaar gezet, kopieren en plakken dus. De screenshots op zich zijn nog steeds plat...
Verwijderd
Gewoon even een beetje creatief denken icm illustrator oid? Met photoshop moet je ook een heel eind komen al. De randen dus gewoon handmatig tekenen!
Als je met de schaduw speelt kun je al gauw het idee wekken dat het echt een 3d verpakking is. Succes..
Als je met de schaduw speelt kun je al gauw het idee wekken dat het echt een 3d verpakking is. Succes..
Dat is een kwestie van veel ervaring opdoen met teken- en 3d programma's. Je kunt namelijk in 3ds max een box tekenen en deze als texture applyen en dan in perspective viewport renderen. Andere optie is Kai's Vector tools en een beetje klooien in een vector based programma. Succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()