logitech cordless desktop connectieprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Ik heb een probleempje met de connectie van mijn Logitech Cordless Optical Desktop. Om de zoveel tijd knalt de verbinding eruit en dan kan ik proberen die verbinding opnieuw vast te stellen maar meestal moet ik dat een keer of 10 doen voor hij eindelijk normaal werkt. Vaak blijven er knopjes hangen (erg vervelend als je denkt ff backspace te doen, is gelijk je hele regel weg :() maar nou heb ik gehoord dat het een bekend Logitech probleem is. Ik heb mijn muis op usb en mijn toetsenbord op de ps/2 gezet. Het is heel irritant en het zou natuurlijk gewoon niet mogen voorkomen met zo'n dure set. Ik heb gelukkig nog een simpel usb optisch muisje die altijd trouw zijn werk blijft doen als backup maar daar koop ik mijn dure spullen niet voor.
Wie weet wat ik het beste kan doen? Is er een simpele oplossing voor of kan ik de hele ******zooi het beste terugsturen naar logitech?

WinXP Pro
Ontvanger ligt meestal +/- 20cm van de tobo+muis
Batterijen zijn prima

Verder ajb geen discussie of draadloos nou beter is of niet, voor mij is het beter en ik wil nu alleen een oplossing voor mijn probleem :/

Connaisseur des femmes

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je ook al een keertje de EEPROM in de reciever gewist en hem vervolgens opnieuw gecalibreerd. Dit was vaak een probleem dat ik heb meegemaakt met draadloze logitech setjes.

Ook zorgen dat er niets invloed heeft op de signalen van en naar de receiver

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Klinkt leuk maar kan je dat ook naar het nederlands vertalen? ;)
Verder ligt de receiver tussen mijn 2 monitoren (waarvan er btw meestal maar 1 aanstaat) maar ik denk niet dat hij daar last van zal hebben toch?

Connaisseur des femmes

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gulli schreef op 07 February 2003 @ 14:27:
Klinkt leuk maar kan je dat ook naar het nederlands vertalen? ;)
nope, kan ik niet ;)
Verder ligt de receiver tussen mijn 2 monitoren (waarvan er btw meestal maar 1 aanstaat) maar ik denk niet dat hij daar last van zal hebben toch?
Niet meegemaakt dat het daaraan ligt.

de EEPROM zou je op de volgende manier kunnen wissen en hercalibreren
Houdt de connectknop op de receiver 20 sec ingedrukt
druk dan op de connect knop van de muis
vervolgens 1 sec op de connect knop op de receiver
dan op de connect knop van het keyboard.

en dan zou het moeten werken. (tenminste, dat heeft al zo vaak geholpen :P)

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Ik ga het eens proberen, iig bedankt!

Connaisseur des femmes

• Painxiom
  • Laatst online: 01-03 13:54
zelf heb ik ook probs gehad met mijn cordless desktop itouch, heb ik teruglaten sturen voor claim van de fabrieksgarantie (hij was nl. meer dan een jaar oud) ik typ hier nu op een gloednieuw loigtech setje( mooier dan de oude) dus terugsturen die hap! :D

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Pagina: 1