Ik heb een probleempje met de connectie van mijn Logitech Cordless Optical Desktop. Om de zoveel tijd knalt de verbinding eruit en dan kan ik proberen die verbinding opnieuw vast te stellen maar meestal moet ik dat een keer of 10 doen voor hij eindelijk normaal werkt. Vaak blijven er knopjes hangen (erg vervelend als je denkt ff backspace te doen, is gelijk je hele regel weg
) maar nou heb ik gehoord dat het een bekend Logitech probleem is. Ik heb mijn muis op usb en mijn toetsenbord op de ps/2 gezet. Het is heel irritant en het zou natuurlijk gewoon niet mogen voorkomen met zo'n dure set. Ik heb gelukkig nog een simpel usb optisch muisje die altijd trouw zijn werk blijft doen als backup maar daar koop ik mijn dure spullen niet voor.
Wie weet wat ik het beste kan doen? Is er een simpele oplossing voor of kan ik de hele ******zooi het beste terugsturen naar logitech?
WinXP Pro
Ontvanger ligt meestal +/- 20cm van de tobo+muis
Batterijen zijn prima
Verder ajb geen discussie of draadloos nou beter is of niet, voor mij is het beter en ik wil nu alleen een oplossing voor mijn probleem
Wie weet wat ik het beste kan doen? Is er een simpele oplossing voor of kan ik de hele ******zooi het beste terugsturen naar logitech?
WinXP Pro
Ontvanger ligt meestal +/- 20cm van de tobo+muis
Batterijen zijn prima
Verder ajb geen discussie of draadloos nou beter is of niet, voor mij is het beter en ik wil nu alleen een oplossing voor mijn probleem
Connaisseur des femmes