Toon posts:

Tijdelijk Flatfee ISDN (voor 2 maanden ofzo)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of dit mogelijk is?

En dan nog liefst voor een maandbedrag dat niet hoger is dan dat van het simpelste ADSL abonnement.

Volgens mij kan je best rijk worden als je deze service aan gaat bieden. Bij Demon wacht in elk geval al 3000 man 8 weken op verbinding... Gewoon vooraf per maand betalen via PayPal en anders gaat de stekker eruit. SIM-PEL toch?

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 14:27 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vermoed van niet. Bij de meest simpele abbo's gaat men tegenwoordig al uit van één jaar.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Snelle reply thanks. Ik had er hierboven nog een (goed?) idee in ge-edit...

• pven
  • Niet online
De prijzen die ik heb gezien toen het een beetje in mode was, lagen rond de 200 EUR in de maand. Een beetje ADSL zit ergens tussen de 50 en 100 EUR in de maand.

Hoe weet je trouwens dat bij Demon al 8 weken lang zo'n 3000 man op een verbinding wacht?

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

bij onetelnet...je kan opzeggen wanneer je wil, als het maar 1 maand van te voren is...
bedragen varieren van 5 euro tot 250 oid...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• pven
  • Niet online
http://www.onetel.nl/surfpakketten_pakketten.htm

Onbeperkt voor 250 EUR in de maand.

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 07 februari 2003 @ 14:34:

Hoe weet je trouwens dat bij Demon al 8 weken lang zo'n 3000 man op een verbinding wacht?
Ik heb 27 januari ADSL bij Demon aangevraagd en heb nummertje 3071 gekregen. Aangezien het 8 weken duurt en zich in december de eerste leden hebben aangemeld, zitten de meesten dus nog te wachten, samen met mij en de mensen die zich op dit moment nog aanmelden uiteraard...

One.Tel is erg duur zeg, jammer.

EUR 250,- voor onbeperkt Internet, terwijl je ADSL hebt voor EUR 30,-, dat is 8.3333 keer zo duur ;(

Is er geen 0800 nummer? :)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Echt flatfee vind je nergens onder de 200 euro simpelweg omdat het anders niet rendabel is, allen andere oude flatfee die het voor een beetje normaal bedrag aanboden zijn allang faliet.

De meeste (of alle?) flatfee abonnementen hebben btw een contractduur van 1 jaar..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 13:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik heb dat Flatfee pakket van onetel is idd 250 euro deel het met mijn broetjes dus ieder ongeveer 75 euro :-) We hebben wel duidelijke afspraken moeten maken voor het downloaden anders schiet het niet op. Je kunt trouwens maar met 1 kanaal inbellen :( . Maar voor de rest tja lekker rustig aan een beetje surfen en s'nachts downloaden wha :)

Ik heb het genomen , omdat het nog niet zeker was wanneer we ADSL/Kabel zouden krijgen. Volgens de KPN komt het hier het 2de kwartaal van 2003 dus begin maart/april ga ik mijn abo opzeggen.

Als je wat meer info wilt weten deel ik het graag.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 14:19:
Weet iemand of dit mogelijk is?

En dan nog liefst voor een maandbedrag dat niet hoger is dan dat van het simpelste ADSL abonnement.

Volgens mij kan je best rijk worden als je deze service aan gaat bieden. Bij Demon wacht in elk geval al 3000 man 8 weken op verbinding... Gewoon vooraf per maand betalen via PayPal en anders gaat de stekker eruit. SIM-PEL toch?
Nee. Je kunt vanaf ongeveer EUR 200 per maand bij o.a. Demon, bbNed, en een aantal andere providers een 24/7 ISDN verbinding nemen.

Als je je twee maanden lang kunt beheersen tot 2 uur per dag internetten, dan kom je nog niet eens aan de 100 euro totaal voor die 2 maanden.... Mischein 110 of 120 hoogstens.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

waarom heeft iedereen het hier over de dure abonnementen, ik zie nergens staan dat snorkeldude een flat-fee abonnement voor 24/7 zoekt

wat zoek je nu? 24/7, 100 uur per maand, 50 uur per maand of wat?

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

Topicstarter
Liefst onbeperkt natuurlijk! :) Maar met 200 uur zou ik ook wel uitkomen, en als ze dat niet hebben dan maar 100 uur want 250 euro vind ik teveel.

Maar als het steeds om een jaarcontract gaat houd het helemaal op, want ik hoef maar 2 maanden. Daarna heb ik Demon als het goed is...

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 02:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Net op de site van One.tel gekeken, dan zie ik staan:

Hoe kan ik opzeggen? Het door u gekozen OneTel.Net Surf Pakket wordt elke maand stilzwijgend verlengd. De opzegtermijn bedraagt 1 maand. Het Surf Pakket kan opgezegd worden per factuurperiode. Opzeggen kan uitsluitend schriftelijk, o.v.v. uw klantgegevens en reden van opzegging.

Zou dus wel kunnen voor 2 maanden inderdaad -neem ik aan- maar het is toch weer een beetje een gedoe met contracten dan...

Maarre, net effe uitgerekend wat ik normaal kwijt ben (ik bel via Tele2), als ik nu alleen 's nachts ga werken, van 0:00 tot 8:00 dan ben ik voor 100 uur EUR 54,- kwijt, bijna hetzelde als bij One.Tel dus (okee tijdens kantooruren is het 3x zo duur :))

Ik denk dat ik maar gewoon af moet wachten dan en een beetje met mate online zijn...
Pagina: 1