[Progress] Stand-alone CD versie

Pagina: 1
Acties:

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:16

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Voor mijn werk ben ik gevraagd om een soort automatische update procedure te maken. Mensen die Progress kennen weten dat het redelijk ondoenlijk is om een willekeurig programma in een relatief onbekende Progress omgeving te laten draaien, dus 1 van ons is op het briljante idee gekomen om een mini-Progress install op een CD te branden en daarin een mooi update proggie te laten draaien.

Dat proggie moet wat bestanden kopieren, .dfjes inlezen, een paar conversieprogjes draaien, dat soort gedoe. Nu is alleen het probleem, hoe krijg ik Progress zo ver dat 'ie van een CD wil draaien??? De .lbi en dergelijke files zijn nog wel in een C:\Temp oid te plaatsen, maar hoe zit het met licenties bijvoorbeeld...

Heeft iemand hier dit weleens geprobeerd te doen en zo ja, wat zijn je ervaringen ermee? Welke bestanden zijn er nodig (alleen prowin32 werkt om de 1 of andere reden niet goed) en hoe heeft Progress die prokb.exe voor elkaar gekregen?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:16

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
*schop*

Waar zijn de Progress mensen nu opeens heen?

[ Voor 78% gewijzigd door Gerco op 08-02-2003 17:11 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

rustig, rustig :)
Lees net je Topic, is wel interessant, grootste probleem zit denk ik met je licenties idd.
(moet er ff over denken, ik kom er op terug )