truncating buffer

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:33
He mensen,

Heb net 5000 blokjes opgehaald via mail en ik zet de buff-in in de dir van de koe (na uitzetten van de koe ofcourse) en na een restart zegt de koe het volgende:

[Feb 07 12:42:09 UTC] Truncating buffer file 'C:\WINNT\client\buff-in.r72'
to zero packets. (bad header)

en dan vervolgens gaat ie geweoon verder alsof er niks in de buff-in zit, gaat dus zelf dingen zitten te verzinnen.. Wie weet hoe dit kan en of daar een oplossing voor is?

Strava | AP | IP | AW

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Heb je OGR of RC5 spullen opgehaald? Staat je client priority goed? Heb je het over je client of je perproxy?

Post je .ini anders even...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 09:27

mcB

Weet je zeker dat je kan 5000 Wu's kan ophalen?

ttv rc5-64 kon je maar tot 500 wu's fetchen via mail, maar dan wel met een blocksize tussen 29 en 33.

Misschien dat buff-in.r72 wel te groot is en dat ie daarom met de melding 'bad header' komt. Dan zal ie proberen regel voor regel je buff-in kleiner te maken.

Probeer eens een klein aantal Wu's te fetchen, zeg 100 ofzo. Misschien dat dat we lukt.

(Just a wild guess.....)

[ Voor 36% gewijzigd door mcB op 07-02-2003 15:04 . Reden: add-on ]

Strix (Skullflame)

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Heb je wel de import-functie gebruikt van de client ??
Als je ze gewoon aan elkaar plakt met een editor werkt het niet nml.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:07
Misschien verschillende client-versies gebruikt?

• mcB

mcB

Hier vind je de 'oude' instructies voor sneakernetting clients.

PS. Laat je het ff weten wanneer het is gelukt en hoe je het hebt gedaan??

[ Voor 28% gewijzigd door mcB op 07-02-2003 15:29 ]

Strix (Skullflame)

• Webgnome
mm ik weet niet hoe maar het lukt me dus niet. Ik heb de lege buff-in van de client verwijdert en de nieuwe buff-in.rc5 hernoemt naar buff-in.r72. Alks ik dan invoeg dan doet ie het dus niet. Verder ben ik niet zo op de hoogte van het importeren vna een nieuwe buffer heb in de fetchmail vergeten aan te geven welk project dat het was.. misschien is dat de oorzaak?

Strava | AP | IP | AW

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Da Monkey schreef op 07 February 2003 @ 18:35:
mm ik weet niet hoe maar het lukt me dus niet. Ik heb de lege buff-in van de client verwijdert en de nieuwe buff-in.rc5 hernoemt naar buff-in.r72. Alks ik dan invoeg dan doet ie het dus niet. Verder ben ik niet zo op de hoogte van het importeren vna een nieuwe buffer heb in de fetchmail vergeten aan te geven welk project dat het was.. misschien is dat de oorzaak?
Je hebt dus een rc5-64 buffer, die je probeert te gebruiken als rc5-72 .. en dat werkt niet.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
goh, dat is wel erg vreemd

• Webgnome
ja sorry ik kan ook niet alles weten.. :P.. probeer het maandag nog een keertje.

Strava | AP | IP | AW

• mcB

mcB

Probeer eens bij en kennis met internetverbinding te informeren of je zijn buff-in mag hebben...... (of kun je dan niet op je eigen mailadres flushen???)

Stuur anders eens een mail naar distributed.net met je probleem. Misschien dat zij je kunnen helpen.

[ Voor 48% gewijzigd door mcB op 08-02-2003 03:10 ]

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Volgens mij kun je geen RC5-72 input via email binnenhalen.

Maakt niet om hoeveel WUs je vraagt hij komt altijd met een buff-in.rc5 van 86 bytes.
De header van een r72 file is 32 bytes en een WU is 176 bytes, dus de kleinst denkbare r72 file met nuttige info is minimaal 208 bytes.....................
Pagina: 1