serial ata power connector

Pagina: 1
Acties:

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:00
Heeft iemand enig idee of bovengenoemd adaptertje, toch wel erg nodig om een SATAdisk op mijn moederboard, een Epox 8k9a2+, aan te sluiten. Ben al anderhalve dag aan het zoeken en er zijn wel webwinkels, die dit aanbieden, maar alleen leveren in de States. Zou toch wel erg graag van de Seagate Barracuda, die in bestelling staat willen "genieten".

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Het staat gewoon in www.tweakers.net/pricewatch B)

Edit: of bedoel je nou eigenlijk alleen het verloopje van de molex naar de powerconnector van je HDD? Werd deze niet met de mobo en/of de HDD geleverd :?

[ Voor 56% gewijzigd door BalusC op 07-02-2003 13:47 ]

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:00
Ja dat verloopje van Molex naar Sata power, die andere had ik wel van alles over gevonden. En nee, dat wordt niet met de HD meegeleverd.

[ Voor 21% gewijzigd door Peter Keller op 07-02-2003 13:52 ]

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:50
Voordat je héél hard gaat zoeken, de meeste SATA schijven hebben naast zo'n "vage" powerconnector ook een molex :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+