RA 2, Soviet Mission 11: Hellup!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rainman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08-2025
Het lukt mij niet om de een na laatste missie van de Soviets te halen. Ik kan door de vele annvallen geen fatsoenlijke basis opbouwen en uiteindelijk wordt ik elke keer verpletterd! :(

Hoe hebben jullie dat aangepakt?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:33
Begin met zeer veel gun turrets en dan wat tesla coils en wat van die testla mannetje er tegen aan en dan maar nuke.

Verwijderd

Het is toch die missie waar je de chronosphere uit moet schakelen... je begint rechtsonder...

Je wordt niet opgemerkt dus bouw een naval yard en flink wat subs... check de naval yard van de AI en kijk of je die al kan uitschakelen.. schepen en al..
daarna met zo'n V2-raketboot alles langs de kust platleggen...
[gevaar van het water=geweken]
Nu maak je 6 tot 10 van de grootste sovjettanks en je gaat daarmee aan wal samen met een MCV...

Hier bouw je basis 2 met ter verdediging een aantal tanks en eventueel flaktanks en troepers...

Voor je hoofdbasis heb je alleen nog een zooi flakbootjes nodig.. De computer zal steeds vaker een MASSALE luchtaanval openen... die bootjes versprijd je voor de kust van je eilandje...

[Het winnen]

Een groep van 6 tanks (naast je defensiegroep) zorgt meestal voor de overwinning.. Gewoon doordrammen ermee en indien nodig enkele Kirof-airships meesturen (die vind je trouwens boven in de map)

Af en toe nukes droppen midden enemy base-camp is ook wel handig...

Als je nu niet meer winnen kan tja.....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Das dus de laatste missie ;).

Ok ik heb het zo gedaan... zet je tanks voor in je basis... zet er alleen maar turrets voor (stuk of 8).. evt later tesla coils.
Bouw sowieso genoeg harvesters.
Bouw honden en terror drones... laat die beetje rondlopen met waypoints.. de helft van de aanvallen sla je dan al af... Bouw 4-6 kirovs, ga naar links... HELEMAAL naar boven, dan naar rechts.. klaar.. niet schrikken van luchtafweer ;).
Klaar.. eitje (ok het koste mij ook 3 keer ;)

Laatste level, volg mijn voorganger op, als je op het strand land.. neem gewoon basissen IN.. dat is echt handig. Kun je lekker ook weatherstorm bouwen. Als je eenmaal aan land bent is het niet moeilijk.. bouw gewoon wat tanks (geld zat dus gewoon een stuk of 15).. en rag het hele level schoon.. en de chronosphere als laatste ;)

TADA!! uitgespeelt..

• Rainman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08-2025
Thanks maar het is al gelukt. Zonder basis nog wel!

Mijn basis had ik al weer vrij snel op moeten geven nadat al mijn ore trucks pleite waren. Ik had alleen mijn 2 kirovs nog. Die heb snel elite gemaakt door ventjes te bombarderen (vooral yuri's hehe)en toen ben ik zoveel mogelijk links houdend naar boven getrokken. Daar was veel geduld voor nodig omdat ik steeds moest wachten tot de kirovs weer voldoende health hadden. :(

Op een een geven moment kwam ik helemaal links boven in een basis, waar ik door 3 flak cannons beschoten werd. Maar gelukkig zag ik daar een nuclear reactor staan en lukte om die plat te gooien. Toen had ik nog maar 1 Kirov over :( maar deden de flak cannons het niet meer. :) ff het kremlin bomben en eindelijk mission accomplished :) Nu de laatste missie nog...

Verwijderd

Ik had niet zo'n moeite met die missie
gewoon meteen de 2 powerplants overnemen met engineers in t begin en dan daar aan de rand 2 teslacoils neerknallen, dat zorgt wel voor de verdediging
dan zo snel mogelijk apocalypse tanks neerzetten
stuk of 15 en knallen maar

stuk of 6 V3's knallen de sams wel weg
Pagina: 1