Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mooie ATX aan/uit schakelaar voor Koffermod?

Pagina: 1
Acties:

• DeZwarteKip
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een mooie schakelaar om mijn koffermod in aanbouw straks aan en uit te kunnen zetten.

Ik heb de search gebruikt om wat dingetjes te vinden, maar daar kwam weinig doeltreffends uit.

Ik heb al koffermods gezien met een 'contactslot' en van die 'alluminated ring switches' e.d., maar waar zijn dat soort dingen (en ATX schakelaars over het algemeen) nou te krijgen? :?

Ik zag wel een inkoopactie bij Laupro, maar de levertijd daar schijnt nog maximaal iets van 8 weken te zijn en zo lang kan mijn koffermod niet wachten. :)

Weet iemand Sites, winkels of iets dergelijks waar ze dit soort matteriaal hebben?

• JdM
  • Laatst online: 11:14

JdM

Humbled

• DeZwarteKip
  • Niet online
Ben ik geweest, maar t zal wel aan mij liggen maar ik wordt niet wijs uit die menustructuur. Kan die schakelaars niet vinden.

• JdM
  • Laatst online: 11:14

JdM

Humbled

schakelaars ,deze? ;)

• DeZwarteKip
  • Niet online
Ik zal wel een n00b zijn ofzo, maar ik was er dus niet opgekomen om bij de electromechanica te gaan kijken |:(
Maar hulde aan jou _/-\o_ want jij hebt dat wel gedaan :)

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

ik zou zeggen gebruik tijdejlijk een deurbeldrukker voor 2.5 pleuro @ gamma en doe mee aan die inkoopactie @ laupro

[ Voor 4% gewijzigd door AB2ND op 07-02-2003 21:40 ]

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Pagina: 1