[wireless zoetermeer] linksys WRT54G

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik ben nu op papier aan het zetten wat ik allemaal nodig heb.
ik wil net als wireless leiden,utrecht,denhaag etc, wireless zoetermeer maken

nu wil ik volgende week de hardware gaan bestellen:

nu zie ik op een site dat:

LinkSys Wireless Access Point WRT54G

er nu eindelijk is.

ik wil daar (als het kan)

1x SD27 Parabolische richt-antenna
en
E-Tech Antenne 8 dBi omni

op aan sluiten

die SD27 om naar een andere AP te gaan, en die omni om hier in mijn wijk mensen al toegang te geven tot het draadloze netwerk.

nu is mijn vraag: KAN je hier uberhaupt 2 antennes op aan sluiten.
en is er een pakket dat je met je laptop kan meten of je ergens bereik heb etc..

verder wil ik zo iets maken

Afbeeldingslocatie: http://asmooh.digatitech.com/Zooi/Overige/wirelesszoetermeer.png
rodepunt = accesspoint
zwarte punt = omniantenne
zwartrondje = het bereik

grote versie
zie hier

nu wil ik maar 2 accesspoints en de rest moet gewoon aan het netwerk komen.
dat betekend dus dat niemand een access point nodig heeft.
als er een omni antenne in de buurd is kun je gewoon van af je normale pc daar op komen.

is dit mogelijk?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een leuk idee om ook in zoetermeer iets dergelijks op te zetten, alleen begrijp ik je vraag niet helemaal, kan je iets duidelijker zijnin de formulering heirvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 13:05:
Ik vind het een leuk idee om ook in zoetermeer iets dergelijks op te zetten, alleen begrijp ik je vraag niet helemaal, kan je iets duidelijker zijnin de formulering heirvan?
nou kijk:

ik wil:

AP
daar aan zit een omni antenne
en een SD-27

die SD-27 gaat naar een andere AP met een SD-27
en aan die zit ook weer een omni antenne,
is het mogelijk om gewoon overal omni antennes neer te zetten zodat iedereen gewoon overal bereik heeft?
of moet je allemaal access points gaan neer zetten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
verder zoek ik een apparaat waar mee ik kan meten of ik ergens bereik heb etc
en wat het eventuele verlies is
een omni antenne kan dus ook door een bocht?
omdat die 360 grade horizontaal kan zenden en +/- graden vertikaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:20

AMDFreak

Intel is zo..

hahah lol man!!

Die straal van Buytenwegh naar driemanspolder daar woon ik in :) *aka fonteinbos :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AMDFreak schreef op 07 February 2003 @ 13:20:
hahah lol man!!

Die straal van Buytenwegh naar driemanspolder daar woon ik in :) *aka fonteinbos :)
doe je mee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meten kan je doen met een laptop met wlan kaartje in combinatie met software waarmee je signaal sterktes kan meten (wordt vak geleverd bij de kaartjes)

Is je vraag nu of het mogelijk is om een client uit te rusten met een omni antenne om zo contact te maken met een AP met omni antenne?

Hij lijkt mij handiger om elke AP neer te zetten op een lokatie waar een internet verbinding voorhanden is, zodat niet al het verkeer over een internet verbinding hoeft te gaan, op deze manier elimineer je ook de benodigdheid van een WLAN connectie tussen de gebruikte APŽs.

Wat bedoel je met de vraag of een omni ook in een bocht kan??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 14:02

m0nk

16-09-2003 15.15

uhm ik rokkeveen :] ff stukje verlengen dus :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
m0nk schreef op 07 February 2003 @ 13:25:
uhm ik rokkeveen :] ff stukje verlengen dus :)
bij de mandelabrug komt een accesspoint
rokkeveen krijgt dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 13:24:
Meten kan je doen met een laptop met wlan kaartje in combinatie met software waarmee je signaal sterktes kan meten (wordt vak geleverd bij de kaartjes)

Is je vraag nu of het mogelijk is om een client uit te rusten met een omni antenne om zo contact te maken met een AP met omni antenne?

Hij lijkt mij handiger om elke AP neer te zetten op een lokatie waar een internet verbinding voorhanden is, zodat niet al het verkeer over een internet verbinding hoeft te gaan, op deze manier elimineer je ook de benodigdheid van een WLAN connectie tussen de gebruikte APŽs.

Wat bedoel je met de vraag of een omni ook in een bocht kan??
nou,
stel
op punt a heb je een omni antenne
en pricies bij een hoek nog 1
en voorbij die hoek nog 1
dan gaat hij toch die hoek om?

"Hij lijkt mij handiger om elke AP neer te zetten op een lokatie waar een internet verbinding voorhanden is, zodat niet al het verkeer over een internet verbinding hoeft te gaan, op deze manier elimineer je ook de benodigdheid van een WLAN connectie tussen de gebruikte APŽs."

jah, maar om bereik te vergroten heb je oa omni antennes nodig.
dus stel iemand woont naast een omni antenne dan kan die gene toch gewoon mee doen opt netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
ik woon in Noordhove 2, zo te zien haalt ie dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheJackal schreef op 07 February 2003 @ 13:34:
ik woon in Noordhove 2, zo te zien haalt ie dat niet
van af waar?
palenstijn moet dat lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 13:33:
[...]

nou,
stel
op punt a heb je een omni antenne
en pricies bij een hoek nog 1
en voorbij die hoek nog 1
dan gaat hij toch die hoek om?

.......

jah, maar om bereik te vergroten heb je oa omni antennes nodig.
dus stel iemand woont naast een omni antenne dan kan die gene toch gewoon mee doen opt netwerk?
Sorry, maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met die hoeken, misschien kan je het duidelijk maken met een tekeningetje ofzo....

Je kan inderdaad externe antennes gebruiken om het bereik van de ap te vergroten, maar wat ik bedoelde was dat ik uit jouw tekening en verhaal opmaakte
dat je een connectie tussen de apŽs wilde hebben om zo op alle apŽs internet te kunnen aanbieden... Wat ik bedoelde was dat je ipv alle apŽs connectie met elkaar te laten hebben ook gewoon elke ap aan een internet connectie te hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://asmooh.digatitech.com/Zooi/Overige/bohten.JPG
die rode punten zijn omni antennes
zou hij dan die route nemen?
en heeft dat hele stuk dan bereik dmv die antennes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radio signalen verspreid via een omni directionele antenna gaan in principe alle kanten op, worden allen beinvloed door eventuele obstacles. Het is misschien wel handig als je op je tekening laat weten wat die vierkantjes zijn en wat de schaal is van de tekening, dan is het wat makkelijker te zeggen of deze opstelling gaat werken of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Je kan maar 1 antenne per AP aansluiten, ook al zitten er twee aansliutingen op. Één van beide is de zender en beide zijn ze ontvanger. De AP zal (mits niet anders ingesteld) de antenne die op dat moment de beste ontvangst hebben gebruiken.

Ik heb zelf een WiFi verbinding met mijn vader opgezet middels 2 AP's en zelfgemaakte antennes (dubbele-quad) en overbruggen daarbij zo'n 1200 meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 13:49:
Radio signalen verspreid via een omni directionele antenna gaan in principe alle kanten op, worden allen beinvloed door eventuele obstacles. Het is misschien wel handig als je op je tekening laat weten wat die vierkantjes zijn en wat de schaal is van de tekening, dan is het wat makkelijker te zeggen of deze opstelling gaat werken of niet
die vierkantjes zijn huizen/flats etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[ash] schreef op 07 February 2003 @ 13:49:
Je kan maar 1 antenne per AP aansluiten, ook al zitten er twee aansliutingen op. Één van beide is de zender en beide zijn ze ontvanger. De AP zal (mits niet anders ingesteld) de antenne die op dat moment de beste ontvangst hebben gebruiken.

Ik heb zelf een WiFi verbinding met mijn vader opgezet middels 2 AP's en zelfgemaakte antennes (dubbele-quad) en overbruggen daarbij zo'n 1200 meter :)
jah maar als ik er 2x SD27 opzet?
maakt dat niet de zendvermogen etc groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de schaal?? No flame intended maar misschien is het handig om eerst wat meer te lezen over wlanŽs voordat je verder gaat met je plan.... Lees bijv eens het grote wireless topic etc
Daar staat veel nuttige info in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 13:52:
[...]

jah maar als ik er 2x SD27 opzet?
maakt dat niet de zendvermogen etc groter?
Nee, ze zullen elkaar waarschijnlijk zelfs in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik gaat ffkes weg
ben vanavond waarschijnlijk terug

mensen die zich aanwille melden:
aanmelden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 14:21 . Reden: nieuwe url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me wel aanmelden om te helpen als je hulp nodig hebt, maar ik heb geen wireless lan gear (helaas :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

op zich wil ik ook best helpen.
en nog iets. dark_raver ben jij de zelfde aan wie ik ooit (lang geleden) ut heb "geleend"?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43
Een WAP11 kun je opmbouwen tot een D-link.
Met deze firmware heb je de mogelijkheid om een AP als repeater te laten werken.
Dit houdt in dat het lijkt alsof er maar één draadoos netwerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Dacht ook dat ze voornamelijk de WAP11 gebruiken. Gewoon afkijken bij andere wireless projecten ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geckoo schreef op 07 februari 2003 @ 14:36:
op zich wil ik ook best helpen.
en nog iets. dark_raver ben jij de zelfde aan wie ik ooit (lang geleden) ut heb "geleend"?
ik kan wel iemand herinderen die UT ff voor me had gebrand.
maar ik heb nooit UT geleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb me maar ff aangemeld.

Maar wat houd het in als ik mee doe?
Kan ik dan mijn files met jullie delen offe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Dark_Raver..je hebt bij mij op het Erasmus College gezeten :P

Ik vind het ook wel een leuk plan..maar alleen als er genoeg steun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een leuk idee maar wat zijn de kosten die dit met zich mee gaat brengen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk de kosten van een AP als je die nodig hebt, anders alleen de verbinding tot de omni antenne of AP,
dus wireless netwerk kaart
maar ik zoek et allemaal nog wel ffkes uit
\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:00
He vet idee dit.
Ik woon denkik niet in een interessant gebied helaas ( ik kijk tegen snowworld aan)

Trouwens, dark-raver is asmodov? dan ken ik je wel, bart = mace op aanmeldingen?

Maar, mocht dit project groter worden, dan wil ik wel kijken om mee te doen, kan een prima link maken tussen leidschenveen en zoetermeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

Freezerator schreef op 08 February 2003 @ 01:43:
He vet idee dit.
Ik woon denkik niet in een interessant gebied helaas ( ik kijk tegen snowworld aan)

Trouwens, dark-raver is asmodov? dan ken ik je wel, bart = mace op aanmeldingen?

Maar, mocht dit project groter worden, dan wil ik wel kijken om mee te doen, kan een prima link maken tussen leidschenveen en zoetermeer :)
BarT is inderdaad mees (vriend van mij *D)
woops eerder gereageerd dan dat ik had gekeken. tis een andere bart. maar ik gaat de mees hier wel op wijzen dat dit interressant is.
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 18:48:
[...]

ik kan wel iemand herinderen die UT ff voor me had gebrand.
maar ik heb nooit UT geleend
mind de "..." om geleend :D

kgaat me ook ff aanmelden

[ Voor 10% gewijzigd door Geckoo op 08-02-2003 10:24 . Reden: EDIT ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Freezerator schreef op 08 februari 2003 @ 01:43:
He vet idee dit.

wow dat zal erg cool zijn.
snowworld is wel bereikbaar op te duur.
dus dat zal cool zijn van af daar naar leidschenveen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ene die bart is een andere die zit hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Freezerator schreef op 08 February 2003 @ 01:43:
He vet idee dit.

niet asmodov maar ik heet Asmooh/Asmodeus op irc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:19

SambalBij

We're all MAD here

AMDFreak schreef op 07 februari 2003 @ 13:20:
hahah lol man!!

Alferbos meldt zich :)

Ik woon dus ook precies onder die straal...
Helaas maar op de 5de verdieping, en in een hoek van het gebouw, Ik denk dus niet dat ik veel zal kunnen ontvangen. (En in ieder geval niet terugzenden :/ )
Er zijn hier in de buurt best een hoop wireless gebruikers. Hier thuis ontvang ik geen anderen, maar ik ben voor de grap eens wezen 'wardriven' met een laptop met wireless kaart op de bijrijdersstoel in de auto, en bij een ritje door de stad kom je een hele hoop access-points tegen, waarvan sommigen gewoon open en bloot, zonder wep en gewoon nog met de standaard naam en ip settings :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Operations schreef op 08 February 2003 @ 12:59:
[...]

Alferbos meldt zich :)

Ik woon dus ook precies onder die straal...
Helaas maar op de 5de verdieping, en in een hoek van het gebouw, Ik denk dus niet dat ik veel zal kunnen ontvangen. (En in ieder geval niet terugzenden :/ )
Er zijn hier in de buurt best een hoop wireless gebruikers. Hier thuis ontvang ik geen anderen, maar ik ben voor de grap eens wezen 'wardriven' met een laptop met wireless kaart op de bijrijdersstoel in de auto, en bij een ritje door de stad kom je een hele hoop access-points tegen, waarvan sommigen gewoon open en bloot, zonder wep en gewoon nog met de standaard naam en ip settings :)
whhehe lol
maar van af de 5e etage zou je veel kunne verzende/stuuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

haha, ik op de 10de (hoogste :))

Maargoed, wat is eigenlijk je doel hiermee?

[ Voor 43% gewijzigd door AMDFreak op 08-02-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:05

Quarin

Ondertitel... wasda?

Leuk idee ik wil wel meedoen (kheb me al aangemeld) maar wat moet ik erin investeren, wat zijn de kosten, ik heb op dit moment nog niks aan wireless.

Ik zie net dat ik 2 keer aangemeld heb kan je de negende (martijn haring) verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezerator schreef op 08 februari 2003 @ 01:43:
He vet idee dit.

Idd een vet project, een link tussen leidschenveen en zoetermeer zou niet gek zijn :) hoop dat et lukt.
offtopic:
Me woont ook in leidschenveen :D, en Dark raver ken ik ook nog die heeft bij me in de klas gezeten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heeey niels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar wat is beter die 54mbit netwerk of die 11mbit?
ik denk zelf die 54
iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LinkSys Wireless Access Point WRT54G € 165,-

SD27 Parabolische richt-antenna Euro 152,32incl

24 dBi
91 cm X 91 cm
5 Kg

E-Tech Antenne 8 dBi omni Euro 196,35incl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:29
Volgens mij is het bereik van 11Mbit beter dan 54Mbit, iig als er iets tussen zit. 54Mbit is nog meer gevoelig voor line-of-sight

Wat betreft je antenne's :
1. de SD27 is bedoeld voor de 2.4Ghz band. Daarbij zit ie op een versterking van 27 dBi.
54Mbit = 5 Ghz (ofzo), dus ik weet niet hoe die antenne zich gedraagt op de 5Ghz band.

2. Wetgeving? Je mag max 100mW EIRP uitzenden. Met een beetje antenne zit je daar zo op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er was toch een nieuwe regeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Linksys Access Point 11mbit WAP11 € 129.00

maar das 11mbit, ik weet niet pricies hoe gevoelig 54mbit is
daarbij zend hij uit op 4ghz volgends de linksys site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wireless-G is the upcoming 54Mbps wireless networking standard that's almost five times faster than the widely deployed Wireless-B (802.11b) products found in homes, businesses, and public wireless hotspots around the country — but since they share the same 2.4GHz radio band, Wireless-G devices can also interoperate with existing 11Mbps Wireless-B equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex, zou je misschien een inventarisatie kunnen maken om te kijken wat we allemaal zouden moeten gebruiken oid? Ben ik wel benieuwd naar namelijk of even vertellen hoe ver je bent ;)

offtopic:
Alex, ik heb me ook aangemeld voor Leidschenveen dan, als je hulp nodig hebt met iets of gewoon ff bespreken voeg me ff toe op msn (exec141@hotmail.com, ook wel handig voor de mensen die ook in leidschenveen wonen(?))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 14:58:
Alex, zou je misschien een inventarisatie kunnen maken om te kijken wat we allemaal zouden moeten gebruiken oid? Ben ik wel benieuwd naar namelijk of even vertellen hoe ver je bent ;)

offtopic:
Alex, ik heb me ook aangemeld voor Leidschenveen dan, als je hulp nodig hebt met iets of gewoon ff bespreken voeg me ff toe op msn (exec141@hotmail.com, ook wel handig voor de mensen die ook in leidschenveen wonen(?))
ikheb je gehadd op msn iig, dus dan kunne w e wel ff bespreken etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 14:58

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

WRT54G is ook bedoeld voor 2.4Ghz (802.11g) band en is compatble met 802.11b (kan dus communiceren met 11mbit accesspoints en nics)

Daarentegen de WAP54A (802.11a) is bedoeld voor 5Ghz en niet compatible met 802.11b netwerken

Als het goed is krijg ik volgende week ergens de WAP54G binnen, ben benieuwd hoe hij is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hm dus je zou gewoon een WRT54G kunnen halen, en die p 11mbit of 54 kunnen laten lopen?
of alle 2 54 iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:00
http://www.wirelessnederland.nl

hier staat denkik een hoop info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net even uitgezocht hoe het zit met vergunning,
zolang hij onder de 2 meter doorsnee is mag het
je meot wel toestemming bij woningbouw aanvragen als het niet je eigen grond is
verder maakt et nks uit of je verstuurd of ontvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 13:37:
ik heb net even uitgezocht hoe het zit met vergunning,
zolang hij onder de 2 meter doorsnee is mag het
je meot wel toestemming bij woningbouw aanvragen als het niet je eigen grond is
verder maakt et nks uit of je verstuurd of ontvangt
Over wat voor een vergunning heb je het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Om zo'n ding te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of die 54G er volgende week is.
Op allerlei sites zeggen ze dat ze hem hebbeb maar als je ze mailt hebben ze hem dus nog mooi niet.

Overigens, het berik zal toch niet anders zijn dan dat van de BEFW41S4.
Dezelfde techniek zal toch gebruikt zijn?
Of mis ik iets?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet er natuurlijk wel even rekening mee houden dat je met twee soorten vergunningen te maken hebt. Een voor het plaatsen van de antenne en een (Als je het volledig legaal wilt doen) wanneer je meer vermogen uitzend als 100mw eirp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 10:05:
[...]

Je moet er natuurlijk wel even rekening mee houden dat je met twee soorten vergunningen te maken hebt. Een voor het plaatsen van de antenne en een (Als je het volledig legaal wilt doen) wanneer je meer vermogen uitzend als 100mw eirp.
nee hoor,
ze zeiden dat et nks uitmaakte wat ie verzend of ontvangt (gemeende ztm)
dus tjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de gemeente is niet de instantie die daar zorg voor draagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Maargoed, ik weet nog steeds niet zo goed, wat je er nou mee wil bereiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ver gaat die SD27 nou precies?
Pagina: 1