actisys Irda adapter werkt niet naar behoren.

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb de search gebruikt en er bestaan wel topics hierover, maar geen heeft nu echt een oplossoing voor mijn probleem.

Ik krijg mijn nokia op mijn pc niet werkend. Ik heb het al geprobeerd met : nokia suite 5.0, nokia suite 7650, logomannager (waar ik de actisys infrarood kabel vandaan heb) en nu ook oxygen phonemanager.

geen van alle werken. Ik krijg als fout dat er een fout is ontstaan in de communicatie van de pc met de GSM.
De computer verliest de verbinding of blokkert deze.

het gaat hier dus om:

nokia 7650
actisys 2000 irda kabel usb.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

Ik weet niet hoe dat zit met een usb versie, maar ik had zelfde problemen met 1 die je rechtstreeks op je mobo aansluit. kijk in je bios bij instellingen for consumer ir >> best kans dat die usb-variant gewoon een soort van compoort simuleert... zeker weten doe ik het niet, maar allicht een poging waard

Verwijderd

- ga naar actisys.com en download daar de nieuwste drivers (http://www.actisys.com/IrDAProd.html)

- download de nieuwste software van nokia.com (http://www.nokia.com/cda1/0,1080,2008,00.html)

Daarna moet alles gewoon goed werken.

• stylezzz99
heel vreemd, ik heb toenmalig wat info opgevraagd en met het downloaden van de nieuwe drivers werkte alles weer naar behoren en nu werkt het opeens niet meer na mijn format, zowel met mijn 7650 als mijn 7210. Heeft iemand een idee waarom de verbinding steeds wordt afgebroken?

Verwijderd

welke volgorde van installatie?

eerst moet namelijk irda, daarna pas nokia shit.....

irda op mobo aan staan?

• stylezzz99
ik heb dus eerst de irda geinstalleerd en daarna de nieuwste nokia software.

1. club nokia helpdesk kan je niet helpen
2. instellen heb ik gedaan allebij op 115200kb.
3. opnieuw geinstalleerd.

het werkt gewoon niet.

Hij geeft als fout, verbinding verbroken en doet dus verder niets meer.

[ Voor 16% gewijzigd door stylezzz99 op 14-03-2003 12:32 ]

• stylezzz99
help me nou!

Pagina: 1