/edit./titel vergeten in te vullen 
Ik heb al enige ervaring met mysql maar dit is me nog niet echt voorgekomen. Ik ben beizg om een database te maken voor een volgende online applicatie en daar heb ik al een aantal tabellen voor aangemaakt.
Echter de belangrijkste tabel wil niet:
Ik krijg dan de error 1064 at line 3: you have an error in yor sql syntax near 'user t/m user_last_na' at line 1
Ik ben al een behoorlijk aantal keren letter voor letter die syntax zitten te 'bestuderen' maar kan geen verschil of fout ontdekken. Ik heb het ook al aan een medestudent (nee dit is niks voor school) laten zien en hij begrijpt er nog minder van.
Heeft iemand enig idee wat hier nou mis mee is??
Ik heb al enige ervaring met mysql maar dit is me nog niet echt voorgekomen. Ik ben beizg om een database te maken voor een volgende online applicatie en daar heb ik al een aantal tabellen voor aangemaakt.
Echter de belangrijkste tabel wil niet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| create table user( user_id smallint auto_increment, user_first_name varchar(20), user_last_name varchar(30), user_login_name varchar(20), user_login_password varchar(20), primary key (user_id) ); |
Ik krijg dan de error 1064 at line 3: you have an error in yor sql syntax near 'user t/m user_last_na' at line 1
Ik ben al een behoorlijk aantal keren letter voor letter die syntax zitten te 'bestuderen' maar kan geen verschil of fout ontdekken. Ik heb het ook al aan een medestudent (nee dit is niks voor school) laten zien en hij begrijpt er nog minder van.
Heeft iemand enig idee wat hier nou mis mee is??
[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 07-02-2003 11:42 . Reden: titel.... ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."