Ik heb hier een Winnt4 server met domein, met een 5 tal pc's lopende op winnt4 workstation. Ik heb een logon script geschreven om mappings aan te maken. Ik heb bij elke user een homedir ingesteld. Als ik met de nt4 bakken inlog op het domein, staan er dus 3 mappings naar de server(1 homedir en 2 shares). Nu heb ik 2 win2k bakken aangesloten op het netwerk, en wil gaan inloggen op het domein. Dit gaat goed, logon script wordt uitgevoerd, en geeft 2 maal de foutmelding "Kan netwerkverbinding niet vinden". Als ik in "deze computer" kijk, dan staat dus alleen de homedir die ik in de usermanager op de server heb toegevoegd. De mappings die ik in het logonscript heb aangegeven staan er dus niet tussen. Als ik ze handmatig opzoek staan ze er wel, en kan ik ze bekijken ook. Er draaien verder geen spannende policy's op de win2k bakken. De share's zijn dus wel aanwezig anders zouden de winnt stations de share's ook niet kunnen vinden? Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen.
BTW: het logonscript is een .bat bestand, en er staan een aantal net use..commando's in vermeld.
Thanks.
BTW: het logonscript is een .bat bestand, en er staan een aantal net use..commando's in vermeld.
Thanks.