De Postal Dude heeft geen zin om in de rij te staan...

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
http://web.filefront.com/...__1F;clear__filepath,page;

Wat je al niet moet doen voor een pakje melk. :)
En als we het dan toch over anti-homo hebben als we dit spel op tafel brengen, ik vind dat de Postal Dude nogal gay-ish praat... ;)
De heer Krol moet niet zo zeuren... eindelijk worden er naast alleen maar hetero's ook eens homo's afgeknalt. Anti-discriminatie wat mij betreft. :P
En je *hoeft* het niet eens te doen. Je kan het spel uitspelen zonder iemand aan te raken. Ach ja...

Heeft Postal 2 wel schijn van kans in Nederland? Dit is volgens mij het voor het eerst dat een commune protesteert tegen het uitbrengen van een spel... ?

O-)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

job

klik

zo is het wat makkelijker, hoeft niet iedereen te copy en pasten.

• HuggyB
oeps, dat linken ging niet zo goed. Copy Paste de hele URL in je adresbalk svp.

Verwijderd

Een iets duidelijkere uitleg zou ook niet misstaan. Wat is het, wat moet je precies doen etc.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

job

oke even voor de duidelijk wat dit nou is.

bovenstaande link is dus een link naar een promo filmpje van het spel postal 2.

• HuggyB
Het is een filmpje van het spel Postal2

Klik op
"Download it directly
from our servers"

En als je nou echt bedoelde "Waar gat het spel over en wat moet je erin doen".... nou ja, begin er maar eigenlijk niet aan. ;)
Het is meer voor de psychisch stabiele fans van de originele Postal... maar als je het echt wilt weten Postal 1 en 2 official site ;)

Je gaat door het het leven van de Postal Dude voor een weekje. Elke dag van de week heeft een stel? opdrachten. Handtekening halen van Gary Coleman, pakje melk halen bij de supermarkt, naar je werk gaan... etc
Het zit je elke dag weer hartstikke tegen en JIJ beslist of je flipt en iedereen afschiet en hoe je dat doet.
Maar ik zie andere personen in het spel ook al met geweren zwaaien, dus wat regulier FPS geschiet zit er waarschijnlijk ook in bij nader inzien.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hmmz filmpje heb ik tijdje geleden al gezien :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 12:25
Zullen we maar weer verder gaan in dit topic: Postal 2 is coming :)

Beetje onzinnig als er voor elk filmpje/screenshot een nieuw topic geopend wordt ;)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.