Ik heb een soundblaster live kaart, met daarbij een 4.1 speakersset, en die boxen die doen het niet je hoort er wel een geruis in als je ze bij je oor houdt, in wondows staat alles goed ingesteld, als ik bij de subwoofer of bij de geluidskaart de stekker voor de achterste boxen er een mm of 2 eruittrek doen ze het wel maar laat je ze los doen ze het niet, ligt dit nou aan de kabel?? ze hebben het aan het begin wel gedaan, waarom nu opeens niet meer is voor mij een vraag.
Draai de stekkertjes van voor en achter een om op de geluidskaart.
Luister dan eens of de voorspekers wel werken in de uitgang voor achter
Luister dan eens of de voorspekers wel werken in de uitgang voor achter
die werken dan niet wel de achterste, dan is mischien de kabel kapot, maar dat vind ik wel raar want toen ik hem kocht heb ik hem nog nooit verplaatst
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 11:19 ]
heb je nu de kabels op de subwoofer laten zitten en de kabels op de geluidskaart omgewisseld? Als dat zo is, dan geeft windows het geluid niet goed door. Als je creative surround mixer opent kun je kijken of de surroundinstellingen goed staan (quad) probeer ze dan eens te testen. Het is ook wel van belang even te kijken bij mediaeigenschappen of ie daar ook op quad staat.
Verwijderd
Bij de audigy kan in de bijgeleverde software de speaker opstelling worden ingesteld, bij je soundblaster live misschien ook? In windows zit ook zo'n instelling
edit: net iets te laat
edit: net iets te laat
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 11:25 ]
die staan goed, ik heb ze beide omgewisseldwagenveld schreef op 07 februari 2003 @ 11:23:
heb je nu de kabels op de subwoofer laten zitten en de kabels op de geluidskaart omgewisseld? Als dat zo is, dan geeft windows het geluid niet goed door. Als je creative surround mixer opent kun je kijken of de surroundinstellingen goed staan (quad) probeer ze dan eens te testen. Het is ook wel van belang even te kijken bij mediaeigenschappen of ie daar ook op quad staat.
Pagina: 1