Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

naam andere user in topiclist

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• maca
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2022
Misschien heb ik het in de titel niet duidelijk genoeg omschreven maar ik heb het volgende probleem:
Als ik op mijn werk-pc GoT open dan staat er soms de naam van een andere user.
Gister zag ik er Welkom Dimitrix staan en daarnet Welkom Oscar the grouch.
Als ik dan op F5 druk komt er weer gewoon netjes Welkom Maca te staan. Niets aan de hand dus dacht ik.
Tot ik daarnet in SG een topic las en inees allemaal nieuwe wazige icoontjes erbij zag staan. (klikken op een usernotes icoontje leverde een lege pagina op) en langzaam aan begon het me duidelijk te worden dat ik toch op de een of andere onverklaarbare manier ingelogd was als Oscar.
Alleen ik ken oscar niet, ik weet 1000% zeker dat hij niet op mijn pc heeft ingelogd etc.
Ik ben dus maar weer netjes uitgelogd en ben als mezelf aangelogd.
Toch lijkt me dat het niet echt de bedoeling was wat er gebeurde..

Hebben meer mensen dit probleem? Of komt het misschien dat we allemaal achter de zelfde proxy zitten om dat we heeel misschien allemaal bij et zelfde bedrijf werken? (dat heb ik ooit wel eerrder aan de hand gehad).

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Jullie werken allemaal bij getronics, en het zal wel een proxy zijn die zit te bokken. Is als het goed is opgelost in react 1.8 (dan worden er betere cache headers meegegeven).

(ps je hebt in totaal 20 mogelijkheden op een andere naam bij het inloggen ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.