Toon posts:

Tv kaart aan voordat de pc aan is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een vreemd probleempje
mn tv kaart gaat al aan voordat mn pc in windows is.
ik hoor het dan al
hiervoor had ik dit nog nooit gehad.
wat wel zo is is dat ik met een andere pc perongelijk kortsluiting was en dat alles uitviel..

toen kwam ik terug in windows, wilde tv gaan kijken maar hoorde alleen geluid en zag geen beeld, dus ik probeerde die kabel een beetje goed erin te doen, kreeg ik een stroomschok..

dus ik deed de pc uit en weer aan, toen hoorde ik de tv ineens al voordat ik in windows was

Verwijderd

Heb dat ook ooit gehad dat m'n tv kaart door bleef gaan. Was toen een kwestie van tv prog starten en weer sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
nee maar bij mij gaatie vanzelf aan als die nog aan het opstarte is ...en in het windows opstartscherm zit
of bedoel je dat ook ?

Verwijderd

Ja, dat bedoel ik. Vanaf het moment dat er stroom was had ik geluid.
Nu gebruik ik verschillende progs om tv te kijken cq te capturen.
Dus moest ik ze allemaal aflopen. Bleek natuurlijk weer die brakke software (powervcr II) van cyberlink te zijn. Snap dat trouwens toch niet. Powerdvd is een prachtig programma en als je dan powervcr II ziet dan denk "hebben ze dat op een maandagmorgen in elkaar gezet of zo".

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 10:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
raar want normaal heb ik hier namelijk nooit last van, ik gebruik gewoon de tv kaart software(terratec)
werkte totop gister altijd perfect
maar ik ga het even proberen wat jij zei

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe de tv software aan
geen beeld wel geluid
doe ik de tv software uit, geluid blijft aan

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

almightyarjen

When does the hurting stop?

ik heb een tijdje de wintv pvr gehad, die had er ook last van. Wat voor TV kaart heb je eigenlijk? :?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Topicstarter
terratec cinergy 400

ik heb verder nooit problemen ermee gehad
maar toen ik die kabel goedwilde doen, kreeg ik ergens bij een soldeerstukje een schok

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Verwijder de kaart is helemaal is installer hemn opnieuw.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

almightyarjen

When does the hurting stop?

Bij mij had het er mee te maken dat het geluid van de tv-kaart via de line-in van mijn geluidskaart liep. Zodra windows opstartte, initialiseerde hij de line-in et voila: geluid kwam direct binnen. Pas wat later sluit windows dan weer de line-in af. Het is ittitant, maar ik vraag me af of je er iets aan kan doen...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Topicstarter
robert: dat heb ik al gedaan, ik ga niet de heletijd naar lomp tv geluid luisteren als ik geen beeld heb

almightyarjen: ja daarom post ik ook hier :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik denk toch dat hij op een of andere manier dood is :(
Pagina: 1