Ik heb voor een vriendin een stille pc kast nodig, liefst zo klein mogelijk. Ik zit zelf te denken aan een Aopen maar als iemand iets beters weet hoor ik het graag.
Verwijderd
Licht eraan wat je stil noemt ;]
Je kan het allemaal gaan isoleren als je wilt maar reken maar dat dat warmte vast houd! :]
Je kan het allemaal gaan isoleren als je wilt maar reken maar dat dat warmte vast houd! :]
Najaa er zit een groot verschil in kasten wat betreft de herrie van de voeding. Dikke zijpanelen wil ook helpen. Het wordt een systeem met een Celermine 633@850 1,7v zonder case fans etc. Er worden geen 8 urige quake sessies mee gedaan dus ik denk dat het wel goed gaat. Als ik niks meer hoor ga ik voor de aopen.
Verwijderd
Ja aopen...
Zeker de duurdere lijn met de 250W en 300w voedingen zijn super stil.
Of misschien een losse aopen voeding kopen dat kan ook...
AOpen stil? Dan zijn ze andere voedingen gaan gebruiken, want pakweg een half jaar geleden waren hun 300W-voedingen absoluut niet stil.Op woensdag 15 november 2000 10:28 schreef nevyn het volgende:
Ja aopen...
Dat wou ik zeggen jah. Heb ervaring met een HQ-08 (300w), HQ-45 (250w) en een H600A (300w), en geen van allen waren ze stil te noemen...Op vrijdag 12 april 2002 23:31 schreef JF_ het volgende:
[..]
AOpen stil? Dan zijn ze andere voedingen gaan gebruiken, want pakweg een half jaar geleden waren hun 300W-voedingen absoluut niet stil.
Ik zou gewoon een aopen kastje kopen en daar bv. een silent systems voeding in stoppen.
Zie http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp voor prijzen
Verwijderd
hehe 'k heb nog nooit een case gezien die veel lawaai maakt
dus een aopen zou wel mooi zijn
dus een aopen zou wel mooi zijn
Pagina: 1