Virussen? Scan ze hier!
Hmmm ik heb vanmiddag een paar duizend blokjes lopen flushen... 
Ik begrijp dus dat ze niet verloren zijn, maar komen ze later in de stats nog tevoorschijn?
Ik begrijp dus dat ze niet verloren zijn, maar komen ze later in de stats nog tevoorschijn?
Jammer Wildhagen succes met opnieuw online brengen!
Knakworst: de proxy is om 16:30 plat gegaan. Als het daarvoor is gebeurd, is er dus zéker niks aan de hand...
Havana : bedankt. Inmiddels kan ik wel melden dat ik er vanaf hier niks meer aan kan doen. Zelf met Remote Control kom ik niet meer op de machine
De Webserver doet het nog wel, maar is (uiteraard) niet up-to-date.
Bedankt voor het begrip.
Havana : bedankt. Inmiddels kan ik wel melden dat ik er vanaf hier niks meer aan kan doen. Zelf met Remote Control kom ik niet meer op de machine
De Webserver doet het nog wel, maar is (uiteraard) niet up-to-date.
Bedankt voor het begrip.
Virussen? Scan ze hier!
Als het klopt grijpt de client als de ingestelde proxie down is terug op de dnet servers. Voor het sparen jammer, maar je blokken gaan iig niet verloren. Als je die optie uit hebt staan, flushed de client gewoon helemaal niet, dacht ik.
We spend our years as a tale that is told
Hmmm ja het lijkt er op dat ze rechtstreeks naar D.net zijn gegaan. Ik check het morgen wel in mijn stats. Nou ja nog tijd zat om te sparen....
Oke, ff een update.
Inmiddels doet de proxy het dus weer. De oorzaak was 'dr. Watson error in explorer.exe'...
Bedankt voor het geduld, en ik hoop dat jullie bij mij blijven flushen.
Inmiddels doet de proxy het dus weer. De oorzaak was 'dr. Watson error in explorer.exe'...
Bedankt voor het geduld, en ik hoop dat jullie bij mij blijven flushen.
Virussen? Scan ze hier!
mmm, wat dacht je van een linux keyserver? is stuk stabieler
Geen geschikt alternatief. Hier moeten namelijk ook een heleboel andere apps op draaien, het is ook mijn 'gewone' werkmachine.
Trouwens, zo instabiel is hij niet. Ik denk namelijk dat ik de veroorzaker al heb gevonden : ik heb vrijdag een nieuwe videodriver geinstalleerd.... ik heb daarstraks de oude teruggezet en gereboot. Sindsdient loopt het zaakje weer als de spreekwoordelijke brandweer.
Trouwens, zo instabiel is hij niet. Ik denk namelijk dat ik de veroorzaker al heb gevonden : ik heb vrijdag een nieuwe videodriver geinstalleerd.... ik heb daarstraks de oude teruggezet en gereboot. Sindsdient loopt het zaakje weer als de spreekwoordelijke brandweer.
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1