Toon posts:

[GSM] Welke GSM zal ik nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn abbo loopt binnenkort af en dan komt de tijd weer om een nieuw abbotje te nemen. In eerste instantie dacht ik om dat 'oude' telefoontje van me te houden en zo'n cheap O2 abbotje te nemen alleen das voor mij dus geen oplossing omdat je alleen cheap naar vast en O2 mobiel belt en tja schiet dus niet echt op aangezien O2 maar 11% van de markt in handen heeft :) maar ok.

Ik denk dat ik naar BEN wil gaan omdat je daar dus de hoogte toestel korting krijgt. En nu kan ik bijvoorbeeld de Nokia 7650 gratiz krijgen en dat klinkt wel goed. Maar ik vraag me dus nu af ofdat er andere 'leuke telefoontjes' zijn met lekker veel gadgets, maakt niet uit ofdat het prive of zakelijke toepassingen zijn ik kan allebij wel gebruiken.. Dus wat voor telefoontje zal ik nou bij me abbotje nemen?

Verwijderd

Dit topic hoort hier niet, plaats het in het telefonie forum.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit hoort inderdaad in Internet & Telefonie thuis.. Maar lees daar ook de faq even.

Wat je het best kunt kopen kun je over het algemeen toch het beste zelf bepalen.. Gewoon eerst voor jezelf duidelijk maken wat je precies wilt (welke opties, wat voor formaat etc..)

Dan kom je er zelf wel uit..

succes.

Dit topic is gesloten.