Ik heb een gedeelde internet verbinding en dan kan je geen bestanden versturen via MSN Messenger, tenminste dat merk ik uit eigen ervaring en zo stond het op de Microsoft site. Ik vroeg me af of dit niet op een of andere manier is aan te passen of te omzeilen zodat dit wel kan.
Het kan wel, alleen lukt het niet bij iedereen, zo staat in deze FAQ (Het Grote Poortmappingsverhaal) hoe je dat moet doen,
verder had je in dit (-=Het grote Msn Messenger topic=-) topic kunnen zoeken, want daar staan ook diverse oplossingen in, afhankelijk van hoe je je verbinding deelt
succes
verder had je in dit (-=Het grote Msn Messenger topic=-) topic kunnen zoeken, want daar staan ook diverse oplossingen in, afhankelijk van hoe je je verbinding deelt
succes
MSN kan toch gebruik maken van socks5 ofzo iets? En dat kan je ook op linux draaien. Wnat ik neem aan dat er een linux firewall tussen staan. Aan gezien je probleem
Nope, ik heb een Windows 95 pc via 2 netwerkkaartjes en een UTP kabeltje (dus geen HUB) aangesloten op mijn Windows XP Pro pc die een firewall draait, en dat is dus de host. Dus verder geen andere (firewall) machines.
mja dat is de elende van zo'n groot topic, ik had deze link erin gevonden, misschien heb je er wat aan:Nikser schreef op 07 February 2003 @ 09:15:
En ik heb nu ff door het grote MSN topic gebladerd, maar ik ben te lame om alle 37 pagina's door te spitten
Dus kan iemand mij nu ff snel vertellen of het wel of niet mogelijk is met XP, en zo ja, hoe? Of zijn we er nog niet achter?
[rml][ MSN] grote file-transf/video/voice met NAT/ICS/Router topic[/rml]
Verder intereseerd mij het onderwerp niet echt, want ik gebruik geen MSN Messenger
Maar anders had ik wel iets gemaakt wat de diverse oplossingen samenvat enzo, maar ik kan niet verifieren of het allemaal klopt enzo
edit:
offtopic:
btw je had je post ook kunnen editen, kicken binnen 24 is nl. niet echt gewenst
btw je had je post ook kunnen editen, kicken binnen 24 is nl. niet echt gewenst
[ Voor 8% gewijzigd door Erkens op 07-02-2003 09:23 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()