if broken it is, fix it you should
Misschien moet je ze ff mailen:
Email: info@botex.com
Email: info@botex.com
Money for nothin' and your chicks for free
vorige maand al gedaan geen reactie
Weet je zeker dat het geen DC4 is? Botex heeft geen BC serie volgens mij. Maar goed, ik heb een DC en daar werkt het als volgt:
Je moet tijdens het aanzetten een van de drie rechter functieknoppen ingedrukt houden. Ik weet niet zo gauw welke van de knopjes (hij staat nu bij me in de opslag, dus ik kan nu niet kijken).
Als je dat ziet kun je aan het display zien of internal (I) of extrenal (E) geactiveerd is.
Volgens mij moet het dan wel lukken.
Suc6
Je moet tijdens het aanzetten een van de drie rechter functieknoppen ingedrukt houden. Ik weet niet zo gauw welke van de knopjes (hij staat nu bij me in de opslag, dus ik kan nu niet kijken).
Als je dat ziet kun je aan het display zien of internal (I) of extrenal (E) geactiveerd is.
Suc6
Het is idd de dc-4p. en met mode select kon je hem wisselen.MisterDon schreef op 07 februari 2003 @ 13:53:
Weet je zeker dat het geen DC4 is? Botex heeft geen BC serie volgens mij. Maar goed, ik heb een DC en daar werkt het als volgt:
Suc6
Maar omdat jij ook zo'n ding hebt hoe werkt ie. Ik kan de basis dingen allemaal wel regelen maar en geavanceerde functies nog niet
Ik heb er ook geen handleiding van, maar het is toch supermakkelijk? Gewoon selecteren welke manier ie moet werken en of hij de progamma's automatisch afwerkt of niet.
Ik begrijp niet helemaal wat je verder wilt denk ik.
Wat bedoel je met geavanceerde functies?
Ik begrijp niet helemaal wat je verder wilt denk ik.
Wat bedoel je met geavanceerde functies?
Misschien kunnen ze je bij http://www.highlite.nl/ helpen...
das de groothandel van Showtec (=botex)
das de groothandel van Showtec (=botex)
Pagina: 1