4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
ja, net2phone bijvoorbeeld, maar is met google veel over te vinden. als je reclame voor lief neemt is het ook vaak gratis
De tijd van de "dot.com hype" is helaas voorbij, dus gratis bellen zal je echt niet meer vinden helaas.Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 07:56:
ja, net2phone bijvoorbeeld, maar is met google veel over te vinden. als je reclame voor lief neemt is het ook vaak gratis
Maar kijk even op pilmo.com. Zij hebben hier zelfs een apart apparaat voor, met een speciaal abbonement.
Kies dan wel voor de Nederlands site, anders krijg je hem niet te zien.
If you don’t have enough time, stop watching TV.
hey hier was ik nét naar op zoek!
heeft er iemand toevallig iets gehoord over de kwaliteit?
gebruikt iemand hier dit al reeds?
heeft er iemand toevallig iets gehoord over de kwaliteit?
gebruikt iemand hier dit al reeds?
Wat ik er van gehoord heb is de kwaliteit prima als je verbinding het aan kan.
Maar als je een beetje normale verbinding hebt, dan zal dat geen probleem zijn.
Maar als je een beetje normale verbinding hebt, dan zal dat geen probleem zijn.
@home, maakt die up van 16k dat niet zoveel uit?
op de site zeggen ze dat je minimaal 33k nodig hebt ...
[ Voor 39% gewijzigd door Utopist op 07-02-2003 08:54 ]
Verwijderd
Ik gebruik het bij mijn vader op de zaak. Deze heeft ADSL basic en dan klinkt het ongeveer alsof je met een mobiele telefoon belt, maar dan moet je wel een goeie geluidskaart hebben anders krijg je een echo.
pilmo.com:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Nederland (ma t/m vr van 08.00 - 20.00) 0,028 0,028 Nederland (ma t/m vr van 20.00 - 24.00) 0,015 Nederland (ma t/m vr van 0.00 - 8.00) 0,010 Nederland (za t/m zo van 0.00 - 24.00) 0,010 Nederland mobiel (ma t/m vr van 08.00 - 20.00) 0,336 0,320 Nederland mobiel (ma t/m vr van 20.00 - 08.00) + weekend 0,250 Duitsland 0,029 0,029 Duitsland mobiel 0,284 0,270 |
Verwijderd
Met 33k bedoelen ze kiloBIT. Dus met @home heb je meer dan genoeg.-Utopist- schreef op 07 februari 2003 @ 08:51:
@home, maakt die up van 16k dat niet zoveel uit?
rits en pilmo zijn dezelfde club.
En als je het als vervanging van je telefoonlijn gaat gebruiken zou ik zeker kiezen voor de Voicefinder, anders moet je steeds je compu aanzetten om te bellen
En als je het als vervanging van je telefoonlijn gaat gebruiken zou ik zeker kiezen voor de Voicefinder, anders moet je steeds je compu aanzetten om te bellen
Verwijderd
Ik gebruik nu al twee weken de voicefinder i.c.m. Pilmo Gold. Ik moet zeggen dat de geluidskwaliteit verbluffend was. Alleen als ik flink aan het downloaden was op m'n PC, leed de verbinding eronder. Als je alleen van plan bent sporadisch te bellen raad ik je aan Pilmo Blue te gebruiken, de geluidskwaliteit is beduidend minder, maar je hoeft er verder niks voor aan te schaffen.
Hmm, jaren geleden, toen dit nog gratis was probeerde ik dat ook wel eens. Aangezien ik niet zo'n muziekfreak ben had ik ook alleen maar normale speakertjes en een antieke microfoon, ism een onboard geluids-kaart geloof ik.Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 08:52:
Ik gebruik het bij mijn vader op de zaak. Deze heeft ADSL basic en dan klinkt het ongeveer alsof je met een mobiele telefoon belt, maar dan moet je wel een goeie geluidskaart hebben anders krijg je een echo.
Maar die echo kwam alleen als ik de speakers te hard aan zette, dus dan neemt de microfoon de speakers weer op, wat die echo veroorzaakt.
Ik belde toen via ritstele.com, wat nu Pilmo is. Het ging wel oke, maar echt geweldig is het niet. Ik vind zelf, dat telefonie gewoon enorm betrouwbaar moet zijn, en al helemaal niet moet hebben dat in het midden van het gesprek de verbinding verbreekt. Internet, via chello in ieder geval, is gewoon niet betrouwbaar genoeg om te garanderen dat je altijd te bereiken bent, en dat je storingsvrij beld. Dan maar wat meer geld betalen, voor een betrouwbaar KPN abbo.
Overigens vind je hierover veel in de search:
zoeken naar 'internet bellen'.
Zoeken naar 'PC2Phone'.
zoeken op google newsgroups naar 'pc2phone'.
🌞🍃
Verwijderd
Kunnen pc's dan ook uitjvhaarst schreef op 07 februari 2003 @ 11:53:
rits en pilmo zijn dezelfde club.
Denk je niet dat sindsdien ook daar wel het een en ander aan verbeterd is ?DataBeest schreef op 07 February 2003 @ 15:42:
[...]
Hmm, jaren geleden, toen dit nog gratis was probeerde ik dat ook wel eens.
[...]
Het ging wel oke, maar echt geweldig is het niet. Ik vind zelf, dat telefonie gewoon enorm betrouwbaar moet zijn, en al helemaal niet moet hebben dat in het midden van het gesprek de verbinding verbreekt. Internet, via chello in ieder geval, is gewoon niet betrouwbaar genoeg om te garanderen dat je altijd te bereiken bent, en dat je storingsvrij beld. Dan maar wat meer geld betalen, voor een betrouwbaar KPN abbo.
Ik denk dat je nu prima kunt bellen via internet, en dus de KPN de deur uit kunt doen.
De uploadsnelheid van Chello niet in ieder geval, die belserver weet ik niet, maar het lijkt me wel. In ieder geval zal ik er niet aan beginnen als je zelf een niet betrouwbare verbinding hebt, zoals een gemiddelde kabelverbinding.jvhaarst schreef op 08 February 2003 @ 11:44:
[...]
Denk je niet dat sindsdien ook daar wel het een en ander aan verbeterd is ?
Ik denk dat je nu prima kunt bellen via internet, en dus de KPN de deur uit kunt doen.
Dat is dit toch? Of bedoel je Pc2Pc? of..ReemF schreef op 07 February 2003 @ 15:56:
Hoe zit het dan met het verhaal Voice over IP? Is dat ook telefonie, of niet direct in die zin van het woord? Lijkt me namelijk lekker goedkoop. Vaste i-net verbinding, en dan een kwaliteitsmic aan elke kant en blablabla maar
🌞🍃
Pagina: 1