Nog een FIFA 2003 League!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
edit:

Aangezien eMAeRCe's tournooi nog meer spelers zocht, hebben wij besloten onze league nog maar even uit te stellen tot in ieder geval na die van eMAeRCe. Sorry, voor diegenen die zich al hadden aangemeld.

[ Voor 102% gewijzigd door Aemstel op 10-02-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Dan heb ik er ook nog wel 1 ;) (en die heb ik ook echt!). Wat is jullie nivo trouwens? Wil wel beetje tegenstand :P.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Royz schreef op 07 februari 2003 @ 02:50:
Dan heb ik er ook nog wel 1 ;) (en die heb ik ook echt!). Wat is jullie nivo trouwens? Wil wel beetje tegenstand :P.
Nou, we zijn redelijk goed geloof ik en we zoeken dus ook spelers die het spel wel een beetje onder de knie hebben. Dus als je het spel nog nooit gedaan hebt, dan ben je waarschijnlijk redelijk kansloos (tenzij je een natuurtalent bent natuurlijk :) )
Maar, kan je een beetje scoren, meld je dan aan zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik denk dat ik nu tegen 11/12 verschillende mensen heb gespeeld en ik heb nooit minder dan 3 gescoord :/. En mijn CD 1 is zoek :'( ffs even goed zoeken nog. Hebben jullie dit trouwens overlegd met eMAeRCe en co? Ik sta daar nu op de reservelijst namelijk.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Royz schreef op 07 februari 2003 @ 02:59:
Hebben jullie dit trouwens overlegd met eMAeRCe en co? Ik sta daar nu op de reservelijst namelijk.
Ik heb tegen eMAeRCe gezegd dat wij er over dachten ook een online tournooitje op te zetten. En dat hebben we nu dus gedaan :)
Aangezien 1 tournooi spelen meerdere weken duurt, lijkt het mij dat je gewoon aan allebei de tournooi's deel kan nemen. Je moet natuurlijk wel zin hebben om te spelen.

Dus als je serieus interesse hebt, blijf dan gewoon op de reserve-lijst staan bij eMAeRCe en meld je daarnaast ook bij ons aan.

PS. Ik sta zelf ook op de reserve-lijst bij eMAeRCe.

[ Voor 11% gewijzigd door Aemstel op 07-02-2003 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwil wel meedoen maar als ik scoor doe ik het met grof geweld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 15:24
Count me in.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 09:25
hmmm ik doe denk ik ook wel mee, ff mijn cd'tje zoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Dus als ik het goed heb willen Royz, Gamer, Klimaks en Brik nu meedoen. Gamer, Klimaks en Brik heb ik inmiddels in m'n messenger-lijst gezet. Royz, als je ook messenger hebt, stuur dan even een mailtje.

[ Voor 8% gewijzigd door Aemstel op 10-02-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Hey, als jullie je nu allemaal aanmelden als reserve bij het toernooi van eMeARCe, dan kunnen jullie zo meedoen. Er zijn namelijk genoeg mensen weggevallen voor jullie allemaal.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:57

Sport_Life

Solvitur ambulando

Smoonshine schreef op 07 februari 2003 @ 14:39:
Hey, als jullie je nu allemaal aanmelden als reserve bij het toernooi van eMeARCe, dan kunnen jullie zo meedoen. Er zijn namelijk genoeg mensen weggevallen voor jullie allemaal.
Juist ! Heb net ff een mailtje gestuurd naar de 12 (!) spelers die nog geen enkele wedstrijd hebben gespeeld met het verzoek om een mail terug te sturen met een geldig excuus, maar ik verwacht er weinig van :)

Aanmelden als reserve speler kan dus: ik[at]hotmail.com :) Liever niet aanmelden als je niet gemotiveerd bent/weinig tijd hebt...

[rml][ Fifa 2003] Online Tournooi [/rml]

[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 02-04-2018 01:37 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Pagina: 1