Sorry vergeten, titel er neer te zetten
Ik heb bijna altijd als ik een spel (elk spel)speel dat het spel "sluit" en naar de desktop gaat, hij is dan niet meer actief, en het geluid blijft herhalend doorspelen.
In het logboek staat dan altijd op dat tijdstip dit:
en de waarschuwing daarna:
Ik heb op got gezocht maar daar staat natuurlijk niet geb.ID 58/60 in en op de microsoft support site zoek ik op diverse keywords maar hij vind nooit wat
.
Ik heb patches voor spellen geprobeerd, verschillende video drivers, verschillende via drivers, en heb dx8.1.
Ik denk dat dit wel belangrijk is:
Ik heb ook een keer een BSOD gekregen:
STOP 0x0000001E
KMODE_EXEPTION_NOT_HANDLED
ati2dvag.dll
dit komt uit dx diag:
Bestand ati2dvag.dll is niet digitaal ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs. U kunt een ondertekend stuurprogramma eventueel via de fabrikant van de hardware verkrijgen.
ps. Ik heb bijna alle BSOD's wel gehad.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
spec's:
AMD XP 1800+ (niet overgeclocked)
ASUS a7v133
hercules 3d prophet 8500 LE 64mb (niet overgeclocked)
512mb sdram 133
Ik heb bijna altijd als ik een spel (elk spel)speel dat het spel "sluit" en naar de desktop gaat, hij is dan niet meer actief, en het geluid blijft herhalend doorspelen.
In het logboek staat dan altijd op dat tijdstip dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Type gebeurtenis: Waarschuwing Bron van gebeurtenis: WinMgmt Categorie van gebeurtenis: Geen Gebeurtenis-ID: 58 Datum: 31-10-2003 Tijd: 23:17:47 Gebruiker: n.v.t. Computer: * Beschrijving: WMI ADAP kan basisklasse Win32_Perf niet maken in \\.\root\cimv2: 0x80041002 |
en de waarschuwing daarna:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Type gebeurtenis: Waarschuwing Bron van gebeurtenis: WinMgmt Categorie van gebeurtenis: Geen Gebeurtenis-ID: 60 Datum: 7-2-2003 Tijd: 0:38:51 Gebruiker: n.v.t. Computer: * Beschrijving: WMI ADAP kan de prestatiebibliotheken niet verwerken: 0x80041001 |
Ik heb op got gezocht maar daar staat natuurlijk niet geb.ID 58/60 in en op de microsoft support site zoek ik op diverse keywords maar hij vind nooit wat
Ik heb patches voor spellen geprobeerd, verschillende video drivers, verschillende via drivers, en heb dx8.1.
Ik denk dat dit wel belangrijk is:
Ik heb ook een keer een BSOD gekregen:
STOP 0x0000001E
KMODE_EXEPTION_NOT_HANDLED
ati2dvag.dll
dit komt uit dx diag:
Bestand ati2dvag.dll is niet digitaal ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs. U kunt een ondertekend stuurprogramma eventueel via de fabrikant van de hardware verkrijgen.
ps. Ik heb bijna alle BSOD's wel gehad.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
spec's:
AMD XP 1800+ (niet overgeclocked)
ASUS a7v133
hercules 3d prophet 8500 LE 64mb (niet overgeclocked)
512mb sdram 133
[ Voor 5% gewijzigd door RAZORDUDE op 07-02-2003 01:44 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]