Ik moet in een html allemaal waarde kunnen ingeven
(onderstaande code's zijn voorbeelden om het verhaal te verduidelijken)
Zoals hierboven dus, in deze html staan 53 van deze blokken.
Het volgende veld (na submit button) wil ik alle INGEVULDE waardes onder elkaar willen laten zien en deze ook e-mailen. Dat dacht ik te willen doen in php.
Maar het probleem is als ik nu GEEN waarde in veld 1 invul dat hij in veld 2 een regel overslaat, dit doet ie ook dus in de E-mail die wordt gestuurt.
Je krijgt dus dit soort effect:
Test1 test1 test1
Test2 test2 test2
Test4 test4 test4
Test5 test5 test5
Test8 test8 test8
enz enz
Nu zoek ik een simpele oplossing zodat ongeacht wat er in veld 1 wordt ingevuld dat in veld 2 EN in de E-mail alles netjes ONDER elkaar wordt neer gezet zonder open regels. Dus lege (blanco) regels moeten worden over geslagen.
Ik heb al alles verzonnen maar een echte oplossing heb ik niet gevonden, het klint simpel maar ik ze het gewoonweg niet
Iemand een paar ideeen hoe ik dit opgelost kan krijgen?
(onderstaande code's zijn voorbeelden om het verhaal te verduidelijken)
code:
1
2
3
4
5
6
| <form name ="form1" action="post"> <tr><td> <input type="tekst" name="naam15" >Geef naam op... <input type="tekst" name="nummer15" >Geef nummerop... <input type="tekst" name="prijs15" >Geef prijs op... </td></tr> |
Zoals hierboven dus, in deze html staan 53 van deze blokken.
Het volgende veld (na submit button) wil ik alle INGEVULDE waardes onder elkaar willen laten zien en deze ook e-mailen. Dat dacht ik te willen doen in php.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <?php bla bla echo "$naam 13 $nummer13 $prijs13<br>"; echo "$naam 14 $nummer14 $prijs14<br>"; echo "$naam 15 $nummer15 $prijs15<br>"; enz enz mail functie ..... ?> |
Maar het probleem is als ik nu GEEN waarde in veld 1 invul dat hij in veld 2 een regel overslaat, dit doet ie ook dus in de E-mail die wordt gestuurt.
Je krijgt dus dit soort effect:
Test1 test1 test1
Test2 test2 test2
Test4 test4 test4
Test5 test5 test5
Test8 test8 test8
enz enz
Nu zoek ik een simpele oplossing zodat ongeacht wat er in veld 1 wordt ingevuld dat in veld 2 EN in de E-mail alles netjes ONDER elkaar wordt neer gezet zonder open regels. Dus lege (blanco) regels moeten worden over geslagen.
Ik heb al alles verzonnen maar een echte oplossing heb ik niet gevonden, het klint simpel maar ik ze het gewoonweg niet
Iemand een paar ideeen hoe ik dit opgelost kan krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 01:30 ]