Toon posts:

XP Traag...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat er topics al zijn maar niet met dezelfde oorzaak:

Ik heb deze computer nu al een half jaar
Compaq 1900 MHZ
512 MB
Geforce 4 64 MB

Dit is via een pcproject gekocht, er stond in een boekje dat je de computer moest aanmelden met een code, anders zou die vastlopen en zou je hem niet meer kunnen gebruiken. Ik kijken op de computer en er stond dat dit niet meer hoefde,
Ik heb dit dus niet gedaan en na een maand liep die vast,
Ik in het boekje kijken en toen stond er dat je snel iets moest uitvoeren bij RUN.
Gedaan en toen liept ie niet meer vast, maar ik vind hem toch een beetje traag, niet qua opstarten maar bijv als ik op IE icoon druk dan duurt het effe voordat het venster tevoorschijn is, is dit normaal of weet iemand misschien hoe je dit sneller kan laten gaan (Kheb alle processen nagenoeg uitgezet)

Laat ik het zo zeggen, hoe snel hij nu gaat lijkt het niet op een 1.9ghz...

Verwijderd

Hmm.. IE opent redelijk snel bij een vriend van mij. Probeer eens:
» Nieuwe drivers
» Windows Update

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 00:53:
Hmm.. IE opent redelijk snel bij een vriend van mij. Probeer eens:
» Nieuwe drivers
» Windows Update
Naar ik weet heb ik al de nieuwste drivers en ik heb vandaag windows update gedaan, hielp nietzoveel..

Mijn eigenlijke vraag is dan ook of ik ergens kan zien of wat ik vorige keer had ingetikt:

oobe/msoobe /a dit moest ik intikken bij Uitvoeren. volgens mij is ie nog niet geheel op 100%%% snelheid, of ik ergens kan zien of ik mijn comp nog sneller kan laten gaan, dan bedoel ik niet met overclocken en dergelijke maar gewoon of er iets uitgevinkt staat wat aan moet staan, iets met het geheugen ofzo...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 00:59 ]

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:38
zulke instellingen hebben niet met je activering te maken
..gewoon je windows eropnieuw op gooien als het echt niet kan ..
want er is geen optie met " klik hier voor IE sneller opstarten" ofzo..

wel kan je naar de performance setting kijken en optimaliseren voor prestaties en alle animaties en overige troep uitzetten

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

bekijk je logboek / eventviewer eens
ben benieuwd wat voor foutmeldingen je daar allemaal tegenkomt

als je er niet uitkomt.. hier even posten

[NOF-mode]

Aan al je posts te zien heb je deze week een nieuwe computer gekocht ofniet :7

[/NOF-mode]

[ Voor 30% gewijzigd door CrushOne op 07-02-2003 06:04 ]

Verwijderd

Bij mij doet IE het ook heeeel erg traag, 2x windows XP pro opnieuw geinstalleerd [omdat pc beetje vol en gaar werd] maar IE bleef traag.

Daraom Avant Browser geinstalleerd, klein snel simpel. Maar SNEL!

IE zuigt... helemaal via msn. Als mensen link via MSN doorgeven duurt lang voordat IE geladen is.

Sulotion: Avant Browser.

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 09:38
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 09:47:
Bij mij doet IE het ook heeeel erg traag, 2x windows XP pro opnieuw geinstalleerd [omdat pc beetje vol en gaar werd] maar IE bleef traag.

Daraom Avant Browser geinstalleerd, klein snel simpel. Maar SNEL!

IE zuigt... helemaal via msn. Als mensen link via MSN doorgeven duurt lang voordat IE geladen is.

Sulotion: Avant Browser.
Zonder MSN doet IE het anders aardig goed... (de enige fout die ze bij deze ie explorer hebben gemaakt is dat ze MSN erin hebben willen integreren...) In de faq staat hoe je MSN eruit sloopt...

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

Anders tweak je,je xp een beetje http://www.tweakxp.com/tweakxp/ het kan wel helpen (misschien) :?

Verwijderd

je kan ook op ctrl+alt+del drukken en kijken wat onderin wat je CPU usage is, als die iedere keer bijna op 100% staat dan kan het zeker kloppen dat IE vertraging oploopt, dus .... Check dan tevens welk proggie dan die CPU usage veroorzaakt en kijk of die wel moet draaien anders gooi je hem er gewoon uit, alleen als de cpu bijna de hele tijd 100% gebruikt wordt. !

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb geen nieuwe comp, ik had vorige week een map met alle programma's zoals kazaa enzo gemaakt want alles stond kriskras door elkaar en daarheengesleept, maar toen heb ik alles eraf geooigd, het was misschien beter om eerst alles eraf te ooien en gewoon bij de nieuwe map te installeren, en zoals je ziet boven heb ik deze comp al een half jaar!!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

ja? en nu je eventvwr results?
Pagina: 1