Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The Rancor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-08-2021
Heb een probleem met dit toestel. Als ik deze probeer aan te sluiten via de bijgeleverde usb cradle kom ik telkens in de problemen. De bijbehorende driver weigert te installeren (An error occured during the installation of the device A service installation section in this INF is invalid) :( . Welke driver ik ook maar probeer, die van de cd of die van de website het maakt allemaal geen verschil.
Blijkbaar betreft het hier versie 1.01. Ik heb de installatie procedure op verschillende pc's getest (5) allemaal met windows xp professional, slechts op 1 pc werkt het |:( , spijtig genoeg geen toestel van mij, maar van een vriend. Het enige verschil met de andere pc's is dat hierop het sp1 voor xp hier niet op geïnstalleerd is en dat het een Intel P4 en geen AMD Athlon XP processor betreft. Slechts na veel proberen lukte het daarop na uitschakelen van het system restore point van windows xp. Hopeloos uiteraard om zonder driver enige vorm van Active Sync (3.5 zowel als 3.6 geprobeerd) sessie tot stand te brengen. E-mail naar Toshiba heeft tot nu toe geen reactie gekregen.

Nikon D50 18-55/55-200/50 1.8

Verwijderd

klinkt mss maf, maar laat je ppocket pc uit de cradle, begin de software te installeren, en ik vermoed dat hij wel ergens een connectie zoekt tijdens de installatie. Van demoment dat hij aan het zoeken is, steek dan je pocket pc in de cradle...
deze truuk wil ook wel eens lukken bij usb-printers... :/

tis maar een gok... suc6

• The Rancor
Spijtig genoeg al geprobeerd, software is op het moment van de installatie niet nodig. Vanaf het moment dat je de pda in de cradle steekt vind windows de "cradle" en moet je een geschikte usb driver hebben... dit lukt dus niet. Je krijgt gewoon de bovenvermelde foutboodschap |:( ook als je manueel probeert de driver te updaten lukt het niet. Had net in een ander forum dit gevonden: http://www.pdastreet.com/...read.php?s=&threadid=8594 maar ook die driver geeft exact dezelfde foutmelding :( alvast bedankt voor de tip, hopelijk kan ik snel aan de slag met het ding

• The Rancor
Nog nieuws: http://www.pdastreet.com/...1b&postid=43825#post43825 waarschijnlijk dus toch een probleem met de generic driver en VIA/AMD!
Heeft er iemand ervaring met de e330 op een VIA/AMD platform? De laatste 4-1 drivers (4.43) van VIA zijn geïnstalleerd.

Verwijderd

Ik had dit probleem ook met de e330.

Ik heb het uiteindelijk opgelost door NIET de nieuwste versie van Active sync te gebruiken maar de versie op de geleverde CD v3.5. Daarna kan je upgraden naar de nieuwe (v3.6) active sync op de ms website.

Volgens mij is er spraken van een Bugje in de nieuwe Active sync icm de usb driver voor de e330.

Let op! wel eerst active sync uninstallen :7

• The Rancor
Zal dit zeker uitproberen, maar als ik het goed begrijp moet dus eerst active sync geïnstalleerd worden en dan pas de driver? Want de driver kreeg ik niet geïnstalleerd met of zonder active sync. Als dit werkt _/-\o_

btw: welke gps gebruik je op je pda?

Verwijderd

nou active sync zal zelf de driver zelf gaan installeren maar dat werkt alleen bij de oude versie.. De nieuwe activesync lukt het niet en geeft een fout melding.
ik heb TomTom Navigator incl kit (Rikaline gps muis). Voor 61,8 eur. :-)

• The Rancor
Thx X-Fire, werkt perfect nu :)
Mag ik weten waar je de gps-kit gekocht hebt? Is wel een erg goede prijs.
Ben je er tevreden van?

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 15:22
toshiba is al bezig een goede versie van hun software te maken, als je je opgeeft sturen ze een nieuwe cd naar je huis toe.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• The Rancor
En waar kan ik me opgeven?

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 15:22
de winkel die jouw die toshiba verkochte heeft moet het doorgeven.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• The Rancor
Ze zullen wel te downloaden worden zeker?

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Hey,

Ik ben dringend opzoek naar een nederlandse windows mobile 2002
Op dirt moment staat er een franse versie op.

iemand?

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

• Elroyv

Elroyv

Novell Rulezzzz

bij toshiba zeggen ze dit niet kunnen leveren omdat ze anders gezeik krijgen met microsoft

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Oei...hardleers? -> toshiba 330

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

bij toshiba zeggen ze dit niet kunnen leveren omdat ze anders gezeik krijgen met microsoft
En dan gaat er bij jou geen belletje rinkelen dat het misschien wel niet mag, wat jij probeert te doen?

Alors.

• Elroyv

Elroyv

Novell Rulezzzz

heb contact gehad met de leverancier maar die geeft ook geen thuis.... vandaar deze minder nette vraag.... heb geen andere opties meer

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
Elroyv schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:42:
heb contact gehad met de leverancier maar die geeft ook geen thuis.... vandaar deze minder nette vraag.... heb geen andere opties meer
toch nog een keer navragen bij Toshiba, en anders ff mailen met microsoft, misschien willen ze tegen betaling wel wat voor je doen. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling als je topic wordt gelsoten ergens anders vrolijk verder te gaan :/ |:(
Pagina: 1