Heb een probleem met dit toestel. Als ik deze probeer aan te sluiten via de bijgeleverde usb cradle kom ik telkens in de problemen. De bijbehorende driver weigert te installeren (An error occured during the installation of the device A service installation section in this INF is invalid)
. Welke driver ik ook maar probeer, die van de cd of die van de website het maakt allemaal geen verschil.
Blijkbaar betreft het hier versie 1.01. Ik heb de installatie procedure op verschillende pc's getest (5) allemaal met windows xp professional, slechts op 1 pc werkt het
, spijtig genoeg geen toestel van mij, maar van een vriend. Het enige verschil met de andere pc's is dat hierop het sp1 voor xp hier niet op geïnstalleerd is en dat het een Intel P4 en geen AMD Athlon XP processor betreft. Slechts na veel proberen lukte het daarop na uitschakelen van het system restore point van windows xp. Hopeloos uiteraard om zonder driver enige vorm van Active Sync (3.5 zowel als 3.6 geprobeerd) sessie tot stand te brengen. E-mail naar Toshiba heeft tot nu toe geen reactie gekregen.
Blijkbaar betreft het hier versie 1.01. Ik heb de installatie procedure op verschillende pc's getest (5) allemaal met windows xp professional, slechts op 1 pc werkt het
Nikon D50 18-55/55-200/50 1.8